Daniel Per Fredrik Granström

Autorisasjon (2010)

Daniel Per Fredrik Granström er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Daniel Per Fredrik Granström

Dårlig

Anbefaler ikke denne legen eller nidaros legekontor.
Har gitt feil informasjon flere ganger og jeg føler med som en «prøvekanin» før han motvillig henviser videre.

Selv om jeg skriver hva jeg vil ta opp når jeg bestiller time, må jeg bestille ny time når jeg er inne hos han. Dette har skjedd alle de få gangene jeg har vært inne, forstår de har dårlig tid hvis de gjør dette med alle. Dette vil jeg tro er et resultat av feil avsatt tid og dårlig prioritering av tiden når jeg er inne. Føler jeg kaster bort tid, penger og ikke minst deres ressurser.

Har ingen tillit lengre og synes han er vanskelig å snakke med.

Generelt er ansatte jeg har vært i kontakt med på nidaros legekontor vanskelige. De er sure, virker stressa og er lite løsningsorienterte.

Dessuten uhyggelige lokaler, har dog blitt bedre de siste årene.

Dr. Travel

Fikk ikke lov å skrive min mening da det ble sett på som et personangrep, så da prøver jeg igjen.

Daniel Per Fredrik er sikkert en hyggelig fyr men, jeg følte ikke at vi fant tonen. Og det jeg liker aller minst er hvor dårlig tid han brukte på å lytte (5min). Så måtte bestille ny time samme dag.

Hvem tror han at han er?

Dårlig til å lytte på pasientens behov og kommer med feilaktig informasjon. Følte meg ikke tatt på alvor totalt sett, selv om han strengt tatt sjekket opp med prøver som han skulle. Følte meg mistrodd! Mulig det er måten han er på og at vår match passet dårlig. Er ikke alle lege/pasient»forhold» som er match heller. Jakter på ny fastlege

Uordnet og kunnskapsløs

Sitter kun med Google under legetimen, og kommer ikke med noe annet enn det jeg selv allerede hadde søkt frem til. Mistet blodprøve som skulle sendes til annet legekontor.

Svært behagelig og dyktig lege!

Jeg har ikke for vane å gå til legen (sist gang jeg gikk til lege er for over 15 år siden), men når man først kommer i det uføret at man blir syk og må oppsøke lege, må jeg si at Daniel Granström er akkurat slik man håper at en lege skal være!

Empatisk, forståelsesfull og en som alltid tar seg tid til sine pasienter.

Jeg vil anbefale Dr. Granström til alle som ønsker seg en lege som kan sitt fag og som tar pasienten på alvor.