Tom Richard Stafne

Nidaros Legekontor DA

2013

Ingen på venteliste

Nidaros Legekontor DA Telefonnummer73 52 38 6873 52 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordgata 1 7010 Trondheim
Tom Richard Stafne er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tom Richard Stafne

Flink lege, sure sykepleiere.

Dyktig i faget sitt, med mer fokus på pasient enn pc. Har vært til han når han har vært vikar, og følt meg både sett, hørt og respektert.

Resepsjonistene på Nidaros Legekontor derimot er frekke og stressa, og alle blodprøver tas i ett rom med innsyn til pauserom, telefondame og gang. Evt urinprøver må man gå gjennom legesenteret med, og levere i skranken Utrivelig.

Utrolig flink og tillitsfull

Dr. Stafne er uten tvil den beste legen jeg har hatt! Kan varmt anbefales videre. Tillitsfull, kunnskapsrik og bruker god tid til deg og er en flink lytter. Slik en lege skal være, men som desverre ikke mange er.

Et godt valg

Blir alltid sett og hørt .Tar deg virkelig på alvor . En Føler seg derfor trygg og godt i varetatt . Der er det ikke datamaskina som står
I fokus

God og tillitsfull lege

Stafne er en veldig trivelig og dyktig lege. Han tar deg på alvor når du kommer til konsultasjon, og er svært behjelpelig med hva enn du behøver hjelp til.

Man kan snakke fortrolig med ham, og man føler seg ikke ukomfortabel ved vanskelige samtaler. Anbefales!

Hyggelig og forståelsefull.

Er kjempefornøyd pasient hos han. En lege som forstår deg og tar deg på alvor. Litt vanskelig å få i noen ganger, men får utrettet mye når jeg er hos han,kjempekjekt det,når jeg har lang vei å reise til han. Vil heller ha han til fastlege, å få riktig hjelp, enn å ha en her jeg bor å ikke få riktig hjelp.