Tom Richard Stafne

Autorisasjon (2013)

Tom Richard Stafne er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tom Richard Stafne

Ikke saa bra

Ikke den beste for meg og familien. Jeg provd mange ganger å kontakte med problem, fikk ikke kontakt. Bruker lang tid og forklare lite.

Virker å ha hatt et enkelt løp

Har én dialog på kontoret der han er veldig grei og hyggelig - alltid i godt humør men en helt annen i journalen og fremstår dømmende. Unngår eller glemmer å gjøre tester og undersøkelser han ikke vil eller anser nødvendig, tror jeg. Min egen vurdering er at han mangler noe faglig dybde til å kunne diagnosere eller mistenke sjeldne tilstander. Lite gjennomtenkte medikamentvalg tror jeg. Har som mange andre leger i hovedsak bare seg selv i fokus og mangler derfor grundigheten som ofte kvalitetssikrer for det sekretærer/sykepleiere/farmasøyter ikke vet, tror jeg.

En del av personalet (ikke lett identifiserbare) virker som de er ansatt kun utifra utseende så de scorer høyt på erfaring og ingen foreldelse av kunnskap men preges av lavere krav samt får støtte i alt og kan derfor vise dårlig oppførsel eller være komplekst slemme uten konsekvens, opplevde jeg det som. Vil heller behandle sykdom etter flere år eller da det har progediert til alvorlig og er «akutt», tror jeg utifra min personlige erfaring.

Anbefales

En løsningsorientert lege som lytter og ikke har forutinntatte holdninger om hvordan alt skal løses.

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Fastlegen oppfattes som empatisk og kunnskapsrik. Han er effektiv, men lytter likevel til problemene og virker genuint opptatt av å finne en løsning. Veldig fornøyd med konsultasjonene og med oppfølgingen. Har følt meg velkommen og ivaretatt. Kan være noe lang ventetid på timer.

Dyktig og engasjert

Beste fastlegen jeg har hatt! Tar seg alltid tid til å lytte og er svært hjelpsom. Føler meg alltid velkommen og tatt på alvor når jeg er innom. Utrolig hyggelig lege med uslåelig kunnskap og humor, anbefales på det sterkeste.