Tom Richard Stafne

Autorisasjon (2013)

Tom Richard Stafne er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tom Richard Stafne

En lege som te seg tid.

Stafne tar seg tid til å lytte og opplever han medmenneskelig. Tar deg seriøs og henviser videre om det trengs.

God lege

Et godt inntrykk av faglige og personlige egenskaper. En lege som har humor, hvis muligheten byr seg, og tar deg det du kommer med på en møte som gjør at du føler deg ivaretatt. Svarer også godt på spørsmål en måtte ha om det meste, og spør sine kolleger der de måtte ha bedre svar. Anbefales varmt!

Rett og slett fantastisk!

Selv har jeg bare gode erfaringer fra mine tidligere fastleger, men Tom Richard er bare helt unik! Dette er en lege som virkelig ser og hører en- og som ikke nøler med å sende videre henvisninger til spesialister og sykehus. Han tar en på alvor og man kan få time hos ham på dagen.

Trygg og morsom

Var hos Tom Richard på grunn av noen bekymringer. Disse tok han på alvor og henviste videre. Opplevde hele besøket som svært betryggende og hyggelig hos denne omgjengelige legen. Jeg var hos kan kun én gang før jeg måtte flytte igjen, men det ene besøket ble utelukkende positivt.

Tok seg god tid til å bli kjent med meg og henviste meg videre.
Takk, Tom Richard :)

God lege!

Føler jeg blir godt tatt i mot og blir tatt seriøst når jeg forteller hva som plager meg i motsetning til andre leger.
Litt vanskelig å få time som sier det kan være litt ventetid før man får sin time.