Tom Richard Stafne

Autorisasjon (2013)

Tom Richard Stafne er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tom Richard Stafne

Grei fastlege

Han er en helt grei fastlege, ikke super men heller ikke dårlig. Om du trenger en fastlege, er han et godt valg. Som når det kommer til problemer med underlivet er han ikke super, men er veldig flink med idrettsskader.

Ser meg, omsorgsfull

Jeg føler meg svært godt ivaretatt tross mine mange diagnoser. Gir meg rask tilbakemelding hvis prøver ikke er ok. Stort sett i rute når jeg har time.

Tillitvekkende, grundig, god pasientkommunikasjon.

Anbefales. Tar deg alvorlig. Gikk bare for å få sovetabletter og alvorlig sykdom ble oppdaget i løpet av kort tid.

God lege, dårlig legekontor

Legen synes å være god og kunnskapsrik, men det er umulig å få en time. Det tar nesten 2 uker!

For det andre er ansatte på kontoret uhøflig og får deg til å føle deg uvelkommen. De nekter også noen ganger utroligt hva de sier på telefonen. Det er best å unngå denne legekontor og se etter en annen hvis du er bekymret for helsen din.

Ok lege, dårlig legekontor

I utgangspunktet en bra lege, men er sjelden han er på huset. I tillegg er legekontoret veldig lite hyggelig. Fikk alltid følelsen av at det var irriterende at jeg var der, og at like så godt kunne holdt meg hjemme. Ikke sånn man skal føle det etter å ha vært hos fastlegen.