Eldbjørn Magnus Furnes

Tlf: 75 53 06 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eldbjørn Magnus Furnes er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Eldbjørn Magnus Furnes

Kald og usympatisk

Sammenlignet med de mange gode opplevelser jeg har hatt med leger og annet helsepersonell, hvor jeg har følt meg både ivaretatt og trygg, ble møtet med denne legen en skikkelig nedtur. Ble møtt med hva jeg følte som arroganse og mangel på empati. Gikk fra timen med en følelse av å stå helt alene med mine problemer, noe jeg aldri har opplevd før. Er sikkert faglig dyktig med ørebetennelser og øyekatarr, men er ikke en lege jeg vil anbefale om du sliter på andre måter.

Den beste legen jeg har hatt

Føler meg godt ivaretatt. En seriøs og nøye lege som følger godt opp og har full oversikt.
Litt vel travel i blant.

Dyktig og tillitsvekkende lege

Når jeg fikk Furnes til fastlege etter at Steinsvik sluttet var jeg veldig spent. Steinsvik var flinkt til å følge opp og sjekke med andre leger om han var usikker. Min opplevelse av Furnes er utelukkende positiv. Han er flink til å følge opp, og sjekker med andre ved behov. Oppleves som faglig dyktig og han tar tak i ting som må følges opp. Får inntrykk av at han har lest journal og spør om hvordan det går med andre ting selv om det kanskje ikke er det som er tema ved en time. Jeg er veldig fornøyd med min nye fastlege, anbefales!! Helsesekretærene er også veldig hyggelige!!

Usympatisk og arrogant.

Denne legen tok over fra min tidligere lege som jeg hadde benyttet de siste 15 årene. Jeg følte meg "i veien" under hele dialogen ved mitt møte hos Dr. Furnes. Det virket som om han ikke trodde på meg da jeg fortalte om mine fysiske og emosjonelle "problemer" (selv om jeg har hatt diagnosene i flere år). Etter 10 minutter fikk jeg beskjed om å skynde meg, da der var pasienter som ventet. Da følte jeg virkelig at han ikke brydde seg om meg som pasient eller menneske.
Gruet meg så mye til å oppsøke denne legen igjen at jeg skiftet fastlege!

Meget god lege og anbefales

Jeg har, som mange før meg, hatt Steinsvik som lege til han gikk av med pensjon. Steinsvik var en fantastisk lege, og var bekymret for hvem jeg fikk som ny fastlege. Furnes levde absolutt opp til forventningene, og fikk meget god behandling av han. Han lyttet, var oppmerksom og kom med gode råd, samt oppfølging. Han er ung og flink og har mange år å bli enda bedre, og jeg setter stor pris på at jeg har fått Furnes som fastlege :)