Dana Andras

Autorisasjon (2006)

Dana Andras er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Dana Andras

Den beste legen jeg har hatt!

Til tross for litt lang ventetid både på telefon og i venterom, er jeg svært fornøyd! Jeg føler jeg alltid blir tatt på alvor, og hun tar seg god tid til pasientene sine. Hun er lyttende, imøtekommende og kunnskapsrik.

Jeg kommer aldri til å bytte!

Anbefaler på det sterkeste :)

Vet ikke alltid hav de skal gjøre

Det er 1 times vente tid når man kommer der eller lenger. De vet ikke alltid hva de skal gjøre med deg..
De har ikke så mange leger der til stede.

Den beste legen jeg har vært til hittil.

Jeg er svært fornøyd med legen min. Hun tar seg all den tiden hun trenger for å virkelig SE og lytte til pasienten! Hun skaper et godt tillitsforhold og hun har hjulpet meg med alt jeg har lurt på uten å gi noen form for avvisning. Gir da en følelse av å bli tatt mer seriøst. Hun er svært profesjonell og tar meg seriøst. Man rett og slett føler seg velkommen inn til henne!

Hvis jeg skal peke på noe må det være tilgjengeligheten, ved telefon. Jeg kan ringe med jevne mellomrom en hel dag og møte en telefonsvarer helt til 14-15 tida innimellom… De har vært frustrerende!

En fantastisk lege!

Dr Andras er meget kunnskapsrik, godt organisert og har stor omsorg for pasientene sine. Hun følger opp, ringer, henviser videre og holder alltid avtaler. Hun er en super, blid og hyggelig lege, og man føler at man er i trygge hender hos henne.
De andre medarbeiderne på legesenteret er også alltid positive, hyggelige og hjelpsomme - jeg tror ikke det er mulig å få en bedre legeservice. Jeg er kjempefornøyd.

Meget behagelig personlighet

Legen har en behagelig personlighet. Hun lytter og gir meg en god følelse av å bli tatt på alvor, og hun finner løsning. Hun er ikke redd for å henvise videre .