Dana Andras

Skotselv Legesenter Kvinne, 45 år

Autorisert2006
Ledige plasser 15 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skotselv Legesenter

Verksveien 90 3330 Skotselv
Dana Andras er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Dana Andras

Dyktig og imøtekommende lege

Jeg er kjempefornøyd med Dana som fastlege. Hun har tatt både meg og min sønn på alvor og fulgt oss opp på en veldig god måte. Jeg opplever at vi alltid får den tiden vi trenger, selv om hun kan være forsinket og sikkert ha det stressende. Følger opp og tar oss virkelig på alvor. Flott med en lege som virkelig lytter og hører på pasientens mening.

Kvinne, virker avmålt, dårlig orden.

Hun er dårlig til å følge opp sine henvisninger. Dårlig til å følge opp i forhold til NAV. Dårlig til å lytte.Rotete. Undervurderer deg som pasient. Dårlig på kommunikasjon .Virker avmålt. Dårlig orden.Ikke tillit til sine pasienter. Rekvisisjon videre til udyktige leger.

Den beste legen jeg har hatt!

Til tross for litt lang ventetid både på telefon og i venterom, er jeg svært fornøyd! Jeg føler jeg alltid blir tatt på alvor, og hun tar seg god tid til pasientene sine. Hun er lyttende, imøtekommende og kunnskapsrik.

Jeg kommer aldri til å bytte!

Anbefaler på det sterkeste :)

Vet ikke alltid hav de skal gjøre

Det er 1 times vente tid når man kommer der eller lenger. De vet ikke alltid hva de skal gjøre med deg..
De har ikke så mange leger der til stede.

Den beste legen jeg har vært til hittil.

Jeg er svært fornøyd med legen min. Hun tar seg all den tiden hun trenger for å virkelig SE og lytte til pasienten! Hun skaper et godt tillitsforhold og hun har hjulpet meg med alt jeg har lurt på uten å gi noen form for avvisning. Gir da en følelse av å bli tatt mer seriøst. Hun er svært profesjonell og tar meg seriøst. Man rett og slett føler seg velkommen inn til henne!

Hvis jeg skal peke på noe må det være tilgjengeligheten, ved telefon. Jeg kan ringe med jevne mellomrom en hel dag og møte en telefonsvarer helt til 14-15 tida innimellom… De har vært frustrerende!