Dana Andras

Skotselv Legesenter

2006

Skotselv Legesenter Telefonnummer32 25 17 7732 25 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verksveien 90 3330 Skotselv
Dana Andras er en av 15 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Dana Andras

Trygg og kunnskapsrik, veldig hyggelig lege.

Verdens beste lege!! Bestandig imøtekommende, og tar ting på alvor. Henviser raskt når det er nødvendig.
Tar seg bestandig god tid, og sjekker opp med spesialist hvis hun er i tvil.
Støttende og forståelsesfull hvis noe er vanskelig.
Skotselv legesenter er legesenteret man føler seg velkommen, i resepsjonen sitter dyktige og veldig hyggelige damer!!
Man må noen ganger vente en stund for å komme inn til Dana, men det er det verdt!!
Anbefaler virkelig Dana som lege!!

Dyktig og imøtekommende lege

Jeg er kjempefornøyd med Dana som fastlege. Hun har tatt både meg og min sønn på alvor og fulgt oss opp på en veldig god måte. Jeg opplever at vi alltid får den tiden vi trenger, selv om hun kan være forsinket og sikkert ha det stressende. Følger opp og tar oss virkelig på alvor. Flott med en lege som virkelig lytter og hører på pasientens mening.

Kvinne, virker avmålt, dårlig orden.

Hun er dårlig til å følge opp sine henvisninger. Dårlig til å følge opp i forhold til NAV. Dårlig til å lytte.Rotete. Undervurderer deg som pasient. Dårlig på kommunikasjon .Virker avmålt. Dårlig orden.Ikke tillit til sine pasienter. Rekvisisjon videre til udyktige leger.

Den beste legen jeg har hatt!

Til tross for litt lang ventetid både på telefon og i venterom, er jeg svært fornøyd! Jeg føler jeg alltid blir tatt på alvor, og hun tar seg god tid til pasientene sine. Hun er lyttende, imøtekommende og kunnskapsrik.

Jeg kommer aldri til å bytte!

Anbefaler på det sterkeste :)

Vet ikke alltid hav de skal gjøre

Det er 1 times vente tid når man kommer der eller lenger. De vet ikke alltid hva de skal gjøre med deg..
De har ikke så mange leger der til stede.