Robin Belaska

Trimveien Legesenter
Trimveien 41 3188 Horten
Robin Belaska er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Robin Belaska

Den aller beste fastlege jeg har hatt.

Veldig hyggelig og hjelpsom,tar seg god tid med oss pasienter.Trygg og sikker bestandig. Er han i tvil,blir du videresendt til Spesialister eller liknende.
Robin er en rett&slett en kjærnekar, og en meget dyktig lege.
Vi har anbefalt Trimveien legesenter til familie og venner.
Der blir du møtt med et smil om du ringer, eller er innom kontoret.
Konklusjonen :Beste legesenter,beste lege,beste kontordamene,jeg har opplevd i mitt snart 60 årlige liv.

Munter, men også empatisk, nøye og (ikke minst) flink med barn!

Har vært endel ganger hos ham over en relativt kort periode, både med barna mine og meg selv. Det jeg kan si er at barna mine er veldig fortrolig med ham. Han møter dem på deres nivå, gjerne med å prøve å få fram et smil. Han er lydhør og empatisk. Han nøler ikke med å henvise videre til spesialist, om behovet er der. - Det gjelder enten det er liten eller stor, og er noe jeg anser som veldig viktig. Jeg fikk ham selv anbefalt av revmatolog da han var relativt ny fastlege i Horten, og nå har hele familien begynt hos ham som fastlege. Anbefales!

Fantastisk lege for alle aldre

Datteren min har opplevd mye sykehus, narkoser og lege. Utviklet en frykt, men den klarte jammen meg Robin å fjerne. Han er fantastisk med barn, og jeg er også fornøyd de gangene min fastlege på samme senter har vært borte og jeg har vært hos han. Rolig, virkelig en som ser på deg i stedet for dataen og prøver å finne ut av ting før du går. Tar seg god tid og veldig menneskelig! Anbefales.

Flink, rask og ser det store bildet.

Hører etter, ser meg, hører meg. Gjør meg rolig og fattet slik at det blir lettere å forklare hvordan man har det og hva som er ugreit.

Hyggelig og trygg

Fin lege med god tid.
Følte meg sett, ivaretatt og det er hyggelig med en lege som ser deg i øynene fremfor på en dataskjerm.

En lege med humor og trygg medisinsk veiledning!