Robin Belaska

Trimveien Legesenter Mann, 37 år

Autorisert2010
Ledige plasser 53 av 1050
Vil du bytte til denne fastlegen?

Trimveien Legesenter

Trimveien 41 3188 Horten
Robin Belaska er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Robin Belaska

Flink, rask og ser det store bildet.

Hører etter, ser meg, hører meg. Gjør meg rolig og fattet slik at det blir lettere å forklare hvordan man har det og hva som er ugreit.

Hyggelig og trygg

Fin lege med god tid.
Følte meg sett, ivaretatt og det er hyggelig med en lege som ser deg i øynene fremfor på en dataskjerm.

En lege med humor og trygg medisinsk veiledning!

dårlig

føler ikke jeg fikk hjelpen jeg trengte, og vente tiden var for lang, og i tillegg ser jeg ikke grunnen til at ett legekontor ligger så langt nede i en gang, alt for langt å gå med krykker og for lite hjelpemiddler

Veldig hyggelig person. Mye humor, men desverre elendig oppfølging.

Har gått hos Belaska i over 2 år. Latteren sitter løst hos han, men jeg føler at det er viktigere for han skape munter stemning på legekontoret, enn å finne løsninger på faktiske helseproblem. Tilstander med enkle svar er ok, men min erfaring er at han gir lett opp når svarene ikke ligger klart i dagen. Super lege for den som har "vanlige sykdommer", men ikke bra når bedring ikke ligger "rett foran nesen". Da svikter både oppfølging og tilbakemeldinger.

Den beste legen jeg noen gang har hatt som fastlege

Robin Belaska er en fantastisk god lege, som virkelig tar sine pasienter på alvor. Han har humoristisk sans, og man føler seg bekvem og godt ivaretatt. Håper han blir i Hvittingfoss lenge! 😊