Robin Belaska

Trimveien 41 3188 Horten
Robin Belaska er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Robin Belaska

Trygg og kunnskapsrik

Er utrolig fornøyd med Robin Belaska.
Han lytter og finner den beste utvei! God på kirurgi.
Ble sendt videre til plastikkirurgi og oppfølging. Han ringte meg privat for å høre hvordan det gikk - unik lege! Anbefales.
Til damene på kontoret; dere er hyggelige, hjelpsomme og imøtekommende!

Den aller beste fastlege jeg har hatt.

Veldig hyggelig og hjelpsom,tar seg god tid med oss pasienter.Trygg og sikker bestandig. Er han i tvil,blir du videresendt til Spesialister eller liknende.
Robin er en rett&slett en kjærnekar, og en meget dyktig lege.
Vi har anbefalt Trimveien legesenter til familie og venner.
Der blir du møtt med et smil om du ringer, eller er innom kontoret.
Konklusjonen :Beste legesenter,beste lege,beste kontordamene,jeg har opplevd i mitt snart 60 årlige liv.

Munter, men også empatisk, nøye og (ikke minst) flink med barn!

Har vært endel ganger hos ham over en relativt kort periode, både med barna mine og meg selv. Det jeg kan si er at barna mine er veldig fortrolig med ham. Han møter dem på deres nivå, gjerne med å prøve å få fram et smil. Han er lydhør og empatisk. Han nøler ikke med å henvise videre til spesialist, om behovet er der. - Det gjelder enten det er liten eller stor, og er noe jeg anser som veldig viktig. Jeg fikk ham selv anbefalt av revmatolog da han var relativt ny fastlege i Horten, og nå har hele familien begynt hos ham som fastlege. Anbefales!

Fantastisk lege for alle aldre

Datteren min har opplevd mye sykehus, narkoser og lege. Utviklet en frykt, men den klarte jammen meg Robin å fjerne. Han er fantastisk med barn, og jeg er også fornøyd de gangene min fastlege på samme senter har vært borte og jeg har vært hos han. Rolig, virkelig en som ser på deg i stedet for dataen og prøver å finne ut av ting før du går. Tar seg god tid og veldig menneskelig! Anbefales.

Flink, rask og ser det store bildet.

Hører etter, ser meg, hører meg. Gjør meg rolig og fattet slik at det blir lettere å forklare hvordan man har det og hva som er ugreit.

Hyggelig og trygg

Fin lege med god tid.
Følte meg sett, ivaretatt og det er hyggelig med en lege som ser deg i øynene fremfor på en dataskjerm.

En lege med humor og trygg medisinsk veiledning!

dårlig

føler ikke jeg fikk hjelpen jeg trengte, og vente tiden var for lang, og i tillegg ser jeg ikke grunnen til at ett legekontor ligger så langt nede i en gang, alt for langt å gå med krykker og for lite hjelpemiddler

Veldig hyggelig person. Mye humor, men desverre elendig oppfølging.

Har gått hos Belaska i over 2 år. Latteren sitter løst hos han, men jeg føler at det er viktigere for han skape munter stemning på legekontoret, enn å finne løsninger på faktiske helseproblem. Tilstander med enkle svar er ok, men min erfaring er at han gir lett opp når svarene ikke ligger klart i dagen. Super lege for den som har "vanlige sykdommer", men ikke bra når bedring ikke ligger "rett foran nesen". Da svikter både oppfølging og tilbakemeldinger.

Den beste legen jeg noen gang har hatt som fastlege

Robin Belaska er en fantastisk god lege, som virkelig tar sine pasienter på alvor. Han har humoristisk sans, og man føler seg bekvem og godt ivaretatt. Håper han blir i Hvittingfoss lenge! 😊

Meget dyktig

Dette er en lege man føler seg virkelig bekvem hos. Han har god pasientomsorg i tillegg til faglig dyktighet.

Fantastisk lege!

Belaska er en flott lege med faglig dyktighet, pågangsomt og vilje til å stå på for pasientene sine. I tillegg er han en god menneskekjenner med en avvæpnende tone, og smilet sitter løst. Det er lett å føle seg bekvem selv i tunge situasjoner.

Den beste legen jeg har vært hos noen gang

Robin er den første legen som har tatt meg på alvor. Jeg har vært hos mange leger, men ikke så bra som han. Han møter meg alltid med godt humør. Jeg føler at jeg blir hørt, og at han hjelper meg så godt han kan, med det jeg kommer dit for. Man kommer i godt humør av å komme til denne legen, og han tar seg god tid til pasientene sine. Derfor er det også noen ganger litt forsinkelser, men det er det så absolutt værdt!! Han er humoristisk og god, men samtidig faglig dyktig <3 bare gode ting å si :-)