Robin Belaska

Autorisasjon (2010)

Robin Belaska er en av 9 fastleger i Tinn

Siste vurderinger av Robin Belaska

Fin fasade men

Jeg kan ikke si noe spesifikt å si noe om hans fagligkunnskap de virker til å være gode, men mangl på empati og evnen til å sette seg selv i pasientenssitvasjon er TOTALT fraværende. 0/10

Har aldri opplevd maken til uproff oppførsel. Velg en annen lege.

Trygg og kunnskapsrik

Er utrolig fornøyd med Robin Belaska.
Han lytter og finner den beste utvei! God på kirurgi.
Ble sendt videre til plastikkirurgi og oppfølging. Han ringte meg privat for å høre hvordan det gikk - unik lege! Anbefales.
Til damene på kontoret; dere er hyggelige, hjelpsomme og imøtekommende!

Den aller beste fastlege jeg har hatt.

Veldig hyggelig og hjelpsom,tar seg god tid med oss pasienter.Trygg og sikker bestandig. Er han i tvil,blir du videresendt til Spesialister eller liknende.
Robin er en rett&slett en kjærnekar, og en meget dyktig lege.
Vi har anbefalt Trimveien legesenter til familie og venner.
Der blir du møtt med et smil om du ringer, eller er innom kontoret.
Konklusjonen :Beste legesenter,beste lege,beste kontordamene,jeg har opplevd i mitt snart 60 årlige liv.

Munter, men også empatisk, nøye og (ikke minst) flink med barn!

Har vært endel ganger hos ham over en relativt kort periode, både med barna mine og meg selv. Det jeg kan si er at barna mine er veldig fortrolig med ham. Han møter dem på deres nivå, gjerne med å prøve å få fram et smil. Han er lydhør og empatisk. Han nøler ikke med å henvise videre til spesialist, om behovet er der. - Det gjelder enten det er liten eller stor, og er noe jeg anser som veldig viktig. Jeg fikk ham selv anbefalt av revmatolog da han var relativt ny fastlege i Horten, og nå har hele familien begynt hos ham som fastlege. Anbefales!

Fantastisk lege for alle aldre

Datteren min har opplevd mye sykehus, narkoser og lege. Utviklet en frykt, men den klarte jammen meg Robin å fjerne. Han er fantastisk med barn, og jeg er også fornøyd de gangene min fastlege på samme senter har vært borte og jeg har vært hos han. Rolig, virkelig en som ser på deg i stedet for dataen og prøver å finne ut av ting før du går. Tar seg god tid og veldig menneskelig! Anbefales.