Anne Cathrine Bergh

Autorisasjon (1996)

Anne Cathrine Bergh er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Cathrine Bergh

Lite tilgjengelig

Jeg leste postitiv omtale av henne her og byttet til henne som fastlege for 6 år siden. Hun fikk en vikar, Nora Rudi, kort tid etterpå. Jeg har knapt sett min fastlege. Legekontoret hvor hun jobber har altfor lang svartid (må gjerne vente opp mot 30 minutter på linja før de svarer - hvis du i det hele tatt får svar). Jeg har nå sett meg lei på å ikke få time hos henne jeg har som fastlege og den lave scoren på tilgjengelighet. Jeg har nå satt meg opp på venteliste til en annen fastlege.

Effektiv og dyktig

Hun er LEGE slik jeg ønsker at en lege skal være. Det er direkte kommunikasjon. Setter hele tiden deg og din diagnose i fokus, er empatisk og lyttende. Fremstår som faglig meget dyktig. Gruer meg til den dagen jeg eventuelt må bytte fastlege. Det er stort trykk på fastlegene i Drammen, det kan gjøre tilgjengeligheten vanskelig.

Forståelsefull og kunnskaprik !

Hvilket flott konsultasjon !

j, kan anbefale henne på det varmeste.

Hun, tok det på (sparket ) etter henvisning fra Tove Bråten ( Psykisk Helse ) Lierbyen.

I tillegg, som en berømmelse til jentene på kontoret, å få en så fin hjelp angående betaling.

Betaling,er satt inn på konto fredag den 15.09.17.

Avventende og uengasjert

Opplevde ikke å få hjelp den perioden jeg var hos henne. Avventet hele tiden utredning. Henvisning til psykolog fikk jeg beskjed om var altfor vanskelig da hun måtte skrive så mye, jeg ble i stedet for henvist til en nettside for kognitiv terapi. Etter 1 års tid byttet jeg til lege som utredet for de fysiske problemene straks og fant problemet.

Veldig dyktig og hyggelig lege

Anne Cathrine er alltid blid hver gang jeg møter henne på legesenteret. Hun lytter på hva jeg sier og viser forståelse. Jeg føler at hun tar meg på alvor og møter meg der jeg er. God i å etablere tillit og pasientkontakt, og ikke minst ganske god hukommelse!

Som alle andre leger har hun det travelt og prøver å være tidseffektiv. Hun kan ofte anbefale at man lese mer om sykdommen/behandlingen på helsenorge.no for å få mer forståelse eller om det er noe mer man lurer på. Uansett får jeg alltid den hjelpen jeg trenger. Hun svarer raskt på telefon forespørsel og gir nødvendig henvisninger til andre behandlere slik at jeg får hjelp så fort som mulig.
Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og på Svensedammen som legesenter. De andre som jobber der er alltid hyggelige og professionelle!