Anne Cathrine Bergh

Svensedammen Legesenter AS

1996

Svensedammen Legesenter AS Telefonnummer32 25 48 3032 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pettersvollen 3 3032 Drammen
Anne Cathrine Bergh er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Cathrine Bergh

Forståelsefull og kunnskaprik !

Hvilket flott konsultasjon !

j, kan anbefale henne på det varmeste.

Hun, tok det på (sparket ) etter henvisning fra Tove Bråten ( Psykisk Helse ) Lierbyen.

I tillegg, som en berømmelse til jentene på kontoret, å få en så fin hjelp angående betaling.

Betaling,er satt inn på konto fredag den 15.09.17.

Avventende og uengasjert

Opplevde ikke å få hjelp den perioden jeg var hos henne. Avventet hele tiden utredning. Henvisning til psykolog fikk jeg beskjed om var altfor vanskelig da hun måtte skrive så mye, jeg ble i stedet for henvist til en nettside for kognitiv terapi. Etter 1 års tid byttet jeg til lege som utredet for de fysiske problemene straks og fant problemet.

Veldig dyktig og hyggelig lege

Anne Cathrine er alltid blid hver gang jeg møter henne på legesenteret. Hun lytter på hva jeg sier og viser forståelse. Jeg føler at hun tar meg på alvor og møter meg der jeg er. God i å etablere tillit og pasientkontakt, og ikke minst ganske god hukommelse!

Som alle andre leger har hun det travelt og prøver å være tidseffektiv. Hun kan ofte anbefale at man lese mer om sykdommen/behandlingen på helsenorge.no for å få mer forståelse eller om det er noe mer man lurer på. Uansett får jeg alltid den hjelpen jeg trenger. Hun svarer raskt på telefon forespørsel og gir nødvendig henvisninger til andre behandlere slik at jeg får hjelp så fort som mulig.
Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og på Svensedammen som legesenter. De andre som jobber der er alltid hyggelige og professionelle!

Veldig godt fornøyd over mange år

Har gått til Bergh i ca. 18 år. Har alltid blitt tatt på alvor og fått den hjelpen jeg trenger. Får alltid akuttime samme dag, hvis det er noe som ikke kan vente. Hun henviser videre til nødvendige spesialister ved behov. Hun har blikkontakt, ser og lytter når jeg forteller.
Selvfølgelig har hun det travelt, det føler jeg uansett de fleste leger har.

Slik jeg ønsker at en lege skal være

Er veldig tilfreds med henne som min fastlege. Hun er tydelig i sine tilbakemeldinger samtidig som hun er direkte i sin kommunikasjon. Hun fokuserer på meg som pasient i stedet for å grave seg ned i PC eller papirer. Som andre leger er det dog noe korte tidsvinduer inne på kontoret når jeg vel kommer inn. Derav oppstår det ofte noe ventetid før jeg kommer inn.