Julie Hjorth Wang

Autorisasjon (2013)

Julie Hjorth Wang er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Julie Hjorth Wang

Dyktig lege på forkastelig legesenter

Julie er en flott person, med forståelse og god kompetanse.

Dessverre hører hun ikke hjemme på Bryn. Damene i resepsjonen er både frekke og avvisende å forhindrer pasient og lege kommunikasjon utover oppsatte timer. Å måtte krangle for å få lov til å legge igjen en beskjed, er mer enn hva jeg har mestret så personlig våger jeg ikke lenger å kontakte fastlegen min, utover avtalte lege-timer.

Empatisk og samvittighetsfull

Julie er den beste fastlegen jeg har hatt noen gang! Hun er god på å lytte, empatisk og samvittighetfull i både behandling, oppfølging og henvisning når det er behov for det. Hun er løsningsorientert. Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient.

Grei lege, men elendig service ellers

Når man ringer på morgenen etter akutt time og man ender opp og måtte ringe rundt 90 ganger for å komme igjennom på telefon, fordi hver gang man ringer er det opptatt. Regner med at flere folk bare gir opp å ringe, når man alltid kommer til opptatt på telefonen. Når jeg til slutt kommer igjennom etter 90 forsøk på å ringe, så har det selvsagt gått en 50 minutter og det er ikke mulig og ta inn til akutt time idag, så de setter meg opp dagen derpå.
Det er helt sjukt! Elendig service! Sure grettene helsesekritær som jobber der.
Julie er en flink lege og har kort ventetid hvis man ringer for å bestille en vanlig time, da får man som regel time uka etter.

Fantastisk

Min fastlege er fantastisk de gangene jeg har hatt behov for hjelp har det vært strålende. Etter et kutt i fingeren nylig skifter jeg bandasje der. Hun har sett på såret og gitt råd Så jeg er 100 prosent fornøyd. Også veldig bra service de gangene jeg har ringt dit

Kjølig og arrogant

Elendig på å svare telefonen.
Mangler empati og service - har ikke fått den hjelp som var forventet. Virker uinteressert. Ingen oppfølging.
Anbefales ikke.