Michael Ballke

Autorisasjon (2000)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Michael Ballke er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Michael Ballke

Anbefaler ikke

Har hatt denne legen en stund nå og velger å bytte. Han virket imøtekommende på starten, men Balke er arrogant og ser ned på pasienten. Ofte følte jeg at må be om nødvendige prøver, ble snakket til som jeg var en idiot. Spør mye om privatlivet, lite om problemet.
Helsesekretærer er stort sett sure, noen få er greie.

Nøye og engasjert

Dr.Ballke følger tett opp og sørger for de undersøkelser som er nødvendig. Gir seg ikke før de riktige prøver og svar er gitt, sørget også for behandling i utlandet som ikke ble gitt i Norge. Veldig dyktig og behagelig person.

Interessert og lyttende

Jeg opplever at Dr. Ballke er mer lyttende og mer interessert i både meg og min sykdom en foregående leger jeg har hatt. Norsk skolemedisin er dessuten snevrere enn den Tyske, og hans praksis rundt omkring i verden tror jeg har fått han til å åpne øynene for annet enn Norsk skolemedisin. Han er også nevralterapaut, og har gitt meg noen behandlinger som har gitt umiddelbar effekt.

Beste legen jeg har hatt!

Michael er faglig dyktig samtidig som han er varm og svært imøtekommende. Han ser hele pasienten og er tydelig interessert i å finne og behandle selve årsaken til problemet, ikke bare symptomlindring. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos ham, og jeg opplever at han alltid lytter nøye til hva jeg måtte ha å si. Han tar seg uvanlig god tid og oppfølgingen har vært upåklagelig! Jeg liker også godt at han ikke kun sitter i lomma til legemiddelindustrien, men ofte har forslag til alternative behandlingsforløp - noe som for min del har vist seg å gi svært gode resultater for flere av mine helseutfordringer.
Våren 2018 flyttet han fra Landstad Legesenter til Sandefjord Helsepark, noe jeg synes har vært fordelaktig. Lokalene er freshere på helseparken, sekretærene er MYE mer positive og imøtekommende enn på det gamle stedet, det er lettere å nå fram på telefon og allltid mulig å finne parkering i nærheten.
Jeg kan varmt anbefale Michael, og kommer selv aldri til å bytte lege!!

Ikke bra!

Har brukt han en periode nå, men vurderer å bytte da han virker totalt handlingslammet, og det virker ikke som han tar noe problem alvorlig. Vanskelig å få svar på det man legger frem av problemer. Han gir også uttrykk for at han bare kan ta et problem av gangen. Virker som om man helst må vite selv hva som må gjøres. Anbefales ikke!