Torbjørn Fosse Sæthre

Dronningensgate 3 3211 Sandefjord
Tlf: 33 44 60 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torbjørn Fosse Sæthre er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Torbjørn Fosse Sæthre

Dyktig, tar passienten på alvor

Har aldri vært mer fornøyd med en lege. Han er dyktig i jobben. Han lytter til deg. Han forklarer slik at du forstår hva som skjer. Han er ikke redd for å spørre kollegaer, ringe spesialister og henvise videre ved behov. Han har fulgt meg gjennom to svangerskap. Kunne ikke vært mer fornøyd med oppfølging og hvordan han har lyttet og tatt meg på alvor. Er også veldig dyktig med barnet mitt, når han har vært hos legen.

En lege som tar deg på alvor og lytter. Får ting til å skje og sjekker alltid en gang for mye enn en gang for lite. Alltid godt humør. Veldig flink til å ivareta pasientene sine. Kan anbefales på det sterkeste.

Ikke alt for samarbeids villig

Hyggelig mann
Men ikke villig til og sende videre for utredning hvis han TROR han vet hva som feiler deg dessverre . Tror han er litt «ekspert» på for mange områder . Jeg har måtte bytte fastlege for og få ordentlig utredning noe jeg ikke hadde trengt hadde sætre hørt på meg som ba flere ganger over tid på og bli sendt videre .

Proffesjonell med glimt i øyet

Har møtt Fosse Sætre en gang da jeg var syk. Han hadde da vakt på akutten. Dette var det mest positive møte jeg noen gang har hatt med en lege når jeg har blitt psykisk syk. Han hadde tillit til meg, tok meg på alvor og hadde en ro som løste den panikken jeg kom inn med. Rette mann på rett sted, og et hjerte for sine pasienter! Inner 10er fra meg!

Trygg, kunnskapsrik

Torbjørn er dyktig, god til å lytte, løsningsorientert og tar seg god tid med pasienten.
Bruker tiden sin på meg som pasient, og ikke dataskjermen.
Han får ting til å skje!