Torbjørn Fosse Sæthre

Autorisasjon (2008)

Torbjørn Fosse Sæthre er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Torbjørn Fosse Sæthre

Tillitsfull dyktig Lege

Tar alle problemer seriøst, sender deg videre hvis det er nødvendig. Tar seg tid til og lytte å forklare på en ordentlig måte. Har vært enestående med mine barn, spesielt det en som var langt ned men som nå er oppe og går med fast jobb og et bra liv. Kommer alltid raskt inn hvis det er noe som haster.

Veldig bra

Flink med oppfølgingen av alle henvendelser og besøk på kontoret er enestående..Hurtig svar på spørsmål og sjekker alt av nødvendig behandlinger..

Vet ikke helt..

Han er flink på mange områder, men samtidig ganske «vrang» på enkelte ting. Har følt meg avvist på flere av konsultasjonene hans. Har nå byttet lege

Dyktig, tar passienten på alvor

Har aldri vært mer fornøyd med en lege. Han er dyktig i jobben. Han lytter til deg. Han forklarer slik at du forstår hva som skjer. Han er ikke redd for å spørre kollegaer, ringe spesialister og henvise videre ved behov. Han har fulgt meg gjennom to svangerskap. Kunne ikke vært mer fornøyd med oppfølging og hvordan han har lyttet og tatt meg på alvor. Er også veldig dyktig med barnet mitt, når han har vært hos legen.

Fantastisk lege

En lege som tar deg på alvor og lytter. Får ting til å skje og sjekker alltid en gang for mye enn en gang for lite. Alltid godt humør. Veldig flink til å ivareta pasientene sine. Kan anbefales på det sterkeste.