Torbjørn Fosse Sæthre

Autorisasjon (2008)

Torbjørn Fosse Sæthre er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Torbjørn Fosse Sæthre

Fantastisk lege

Har hatt han som fastlege lenge, og er omsorgsfull og til å stole på. Han sender med henvisning slik at du får den behandlingen du trenger. Er svært fornøyd, og føler meg trygg og velkommen i møte med legen!

Støttende og trygg lege

Flink til å lytte.
Henviser videre slik at en får riktig behandling.
Veldig behagelig å forholde seg til

Verdens beste fastlege

Jeg har hatt Torbjørn som fastlege siden jeg var liten, han er utrolig lyttende, forståelsesfull, og tar seg god tid. Han husker tidligere besøk, og han er omsorgsfull og bryr seg om pasienten. Han henviser hvis nødvendig, og er utrolig flink til å forklare ting på en folkelig måte- både for barn og voksne. Jeg har hatt flere andre fastleger etter jeg flyttet vekk fra Sandefjord, men ingen av dem så bra som Torbjørn.

Imøtekommende og kunnskapsrik.

En fantastisk lege. Man blir hørt, sett og tatt på alvor. Mye kunnskap, profesjonell og hyggelig. Føler alltid at mine problemer blir håndtert på beste måte. Anbefales.

Super!

Torbjørn er veldig hyggelig og alltid blid. Han har mye kunnskap og er flink til å forklare på en måte som jeg forstår. Han er god til å lytte og lett å prate med. Han er flink til å følge opp og tar seg god tid til meg. Føler alltid at han kjenner meg og husker meg selv om det er lenge mellom hvert besøk. Føler meg veldig godt i vare tatt og stoler fult på hans vurderinger. Rett og slett en super lege som jeg håper jeg kan fortsette hos i mange år!