Hildur Gudmundsdottir

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Hildur Gudmundsdottir er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Hildur Gudmundsdottir

Nydelig lege

Faglig dyktig, empatisk, tar seg god tid. Følger opp. Føler meg trygg på at jeg er i gode hender. Lett å snakke med.

Den beste legen

Jeg er heldig at hun er min lege. Jeg føler meg ivaretatt og er i trygge hender. En av de beste altså!!
Hun er den beste legen jeg har hatt, jeg er veldig fornøyd

Beste fastlegen jeg har hatt!

Hildur tar seg alltid tid til meg. Hun husker fra sist og ser ting i en sammenheng - ser hele meg og min livssituasjon.
Jeg får sms med resultatet av blodprøver og melding om e-resepter. Hun kan også ringe meg opp om hun har lovet å sjekke opp noe. Denne type oppfølging har jeg ikke fått fra noen av mine tidligere fastleger!
Hun er ikke redd for å ta litt tøffe avgjørelser, eller si fra om jeg må endre noe i mitt liv, men hun virker veldig varm og profesjonell samtidig, og er veldig oppmuntrende. Jeg går fra kontoret med en god følelse. Helt topp lege for meg!

Beste legen!

Beste legen jeg har hatt. Ho gir seg ikke før hun har funnet ut hva som er galt, slik som mange andre leger gjør. Hun lytter å tar seg godt tid så jeg føler meg trygg. Ville ikke byttet henne ut for noen andre.

Beste legen!!

En fantastisk lege som har tid til deg som pasient. Ho lytter, er omsorgsfull, forstående og tar seg tid. Veldig flink på oppfølging og gir tilbakemelding raskt hvis det er noe spesielt. Ringer gjerne sykehus/spesialist for å få klarhet i ting på pasientens vegne. Er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt:-) Anbefales på det varmeste:-)