Hildur Gudmundsdottir

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Tlf: 37 05 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hildur Gudmundsdottir er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Hildur Gudmundsdottir

Beste fastlegen jeg har hatt!

Kan virkelig anbefales! Veldig forståelsesfull og tar seg tid til å høre etter. Beste legen jeg har hatt noensinne.

Nydelig lege

Faglig dyktig, empatisk, tar seg god tid. Følger opp. Føler meg trygg på at jeg er i gode hender. Lett å snakke med.

Den beste legen

Jeg er heldig at hun er min lege. Jeg føler meg ivaretatt og er i trygge hender. En av de beste altså!!
Hun er den beste legen jeg har hatt, jeg er veldig fornøyd

Beste fastlegen jeg har hatt!

Hildur tar seg alltid tid til meg. Hun husker fra sist og ser ting i en sammenheng - ser hele meg og min livssituasjon.
Jeg får sms med resultatet av blodprøver og melding om e-resepter. Hun kan også ringe meg opp om hun har lovet å sjekke opp noe. Denne type oppfølging har jeg ikke fått fra noen av mine tidligere fastleger!
Hun er ikke redd for å ta litt tøffe avgjørelser, eller si fra om jeg må endre noe i mitt liv, men hun virker veldig varm og profesjonell samtidig, og er veldig oppmuntrende. Jeg går fra kontoret med en god følelse. Helt topp lege for meg!

Beste legen!

Beste legen jeg har hatt. Ho gir seg ikke før hun har funnet ut hva som er galt, slik som mange andre leger gjør. Hun lytter å tar seg godt tid så jeg føler meg trygg. Ville ikke byttet henne ut for noen andre.

Beste legen!!

En fantastisk lege som har tid til deg som pasient. Ho lytter, er omsorgsfull, forstående og tar seg tid. Veldig flink på oppfølging og gir tilbakemelding raskt hvis det er noe spesielt. Ringer gjerne sykehus/spesialist for å få klarhet i ting på pasientens vegne. Er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt:-) Anbefales på det varmeste:-)

Denne legen anbefaler jeg ikke til noen!

Hun overkjørte deg I timene, avbryter deg mens du snakker, har ikke tid til pasienter, og velger selv hva som er viktig å prioritere for deg! Hun har heller ikke telefon tid. Ville ikke anbefalt denne legen til mine verste fiender.

Lyttende lege

Tar deg på alvor, lytter, stiller relevante spørsmål og virker interessert i å hjelpe. Tar seg tid til å undersøke deg ordentlig.

Veldig flink

Jeg er strålendes fornøyd med henne . Alltid hyggelig og blid og tar seg god tid.
Jeg kan virkelig anbefale henne :)

Flink med barn :)

Kjempefornøyd med denne legen! Tok seg god tid, var grundig og utrolig flink med sønnen min -som egentlig er skeptisk til fremmede og syntes det er skummelt hos legen.
Kjempegodt lag med barn :)

Godt inntrykk

Vært hos henne en gang på akutttime med sønnen. Følte hun tok seg god tid, og ville hjelpe oss. Er fornøyd med mitt møte med denne legen.