Anders Trovik Hasle

Autorisasjon (1985)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anders Trovik Hasle er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Trovik Hasle

Aldri tilgjengelig

Umulig å nå. Jeg har vært i nød og ringt flere ganger uten noen resultater. Det virker som om han ikke bryr seg om pasientene hans.

Veldig fornøyd

vennlig, hjelpsom, interessert, grundig, vet når den skal sendes til en spesialist, kompetent, kan anbefale

Norges beste fastlege

Han er svært kunnskapsrik på de fleste felt, med en spesiell evne til å se helheten.Han er svært engasjert, empatisk og deltagende

Hyggelig, grundig, kunnskapsrik

Trovik Hasle har vært legen min i et halvt år, og har flere ganger strukket seg langt for å hjelpe meg som har et komplisert sykdomsbilde. I tillegg til hans betryggende engasjement, har han lang erfaring og vet godt hvor han bør henvise til for utredning og behandling. Det er en stor styrke at han ofte er tilgjengelig på kveldstid, og at han tar seg tid til å plukke opp telefonen dersom noe må avklares, uten å kalle inn til time unødig. Jeg kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

umulig å tå tak og ingen tilbakemelding

Prøvde å få avtale mange ganger og har fått 1 time med barna mitt som trengte hjelpe, ville ikke forsøke barn på grunt at det var ikke med vilje og sa at dere skal bli bedre kjent...vet ikke hva betyr men har ventet noen anbefaling eller tilbake melding hva skal vi gjøre men svarte ikke , da vi bytter fastlege, anbefale ikke han. Waist of time.