Nadja Ernst-Zahirovic

Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

2002

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor
Myntgata 4 3616 Kongsberg
Tlf: 32 72 70 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nadja Ernst-Zahirovic er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Nadja Ernst-Zahirovic

En utrolig bra lege!

Jeg har hatt Nadja som lege siden jeg var veldig liten, og hun har alltid hatt tid til meg og min sykdom. Jeg har en kronisk sykdom som krever mye oppfølging, noe Nadja virkelig har klart. Hun har satt opp timer hvis det er lenge siden jeg har vært inne, vært rask til å gi meg timer hvis jeg har spurt, lyttet til det jeg har å si og vært grundig med undersøkelsene sine. Videre er også resepsjonistene på dette legekontoret veldig hjelpsomme og snille.

Bra lege!

Nadja er i møtekommende og grundig. Hun ser hele pasienten. Et lykketreff at vi klarte å få hele familien inn på lista til Nadja!

Fantastisk

Kan ikke annet enn å skryte av Nadja. Vil ikke bytte henne ut for alt i verden.
En fantastisk dame som virkelig er der for sine pasienter og bryr seg om en.
Føler meg heldig som har fått henne som min lege.

Grundig og medmenneskelig

Har bare gode erfaringer med denne legen. Brukes av 3 generasjoner i min familie. Legekontoret ligger sentralt til.

En lege med "bein i nesa" som tar deg på alvor!

Den eneste legen som har ringt meg opp uoppfordra for å sjekke hvordan det har gått med meg! Fint med en lege som klarer å se sammenhenger mellom sykdom og livssituasjon.

Nøysommelig!

Veldig godt fornøyd med denne legen som har fulgt meg igjennom mange år.
Har fulgt opp meg og mine plager på best mulig måte. Føler meg sett, og ivaretatt.
Flink til å følge opp på alle mulige måter!
Har flyttet til en by ganske langt unna , så ser meg dessverre nødt til å bytte fastlege...men det er med tungt hjerte :(

Sjelden dyktig til å se både det mediske og det menneskelige

Den desidert beste allmennlegen jeg vet om. Flink til å lytte, god til å forklare. Får meg til å ha realistiske forventninger om utviklingen av min sykdom og behandlingen jeg får. En svært dyktig støttespiller for en som er alvorlig syk.
Lett tilgjengelig. Du får tilbud om å bli oppringt når du står i kø. Timebestilling per mail.

Følger nøye opp

Hun er den lege som tar meg på alvor. Hun følger nøye opp. Ringer hjem, så for det er kommet prøvesvar, el lignene.Konferer med andre, eller sender henvisninger, der hun selv ikke strekker til! Føler meg veldig godt ivaretatt hos henne. Kontordamene er også en positiv opplevelse, som er effektive og hyggelige!

God fastlege

Gir god kontakt, gir tid til samtale før grundig undersøkelse. Har en plan for videre utredning. God til å kommunisere med spesialister ang videre tiltak.

ikke lydhør

Jeg følte ikke hun hørte på hva jeg hadde å si - eller tok hensyn til mine innspill. Hun hadde klare tanker selv - men hennes oppfattelse stemte ikke med min egen. Greit så lenge jeg ikke feilet noe alvorlig, men jeg valgte å bytte fastlege når jeg begynte å trenge nærmere oppfølging.

Ingen barnelege!!

Fikk ikke godt inntrykk etter første besøk hos denne legen. Hun brukte mye av timen på å forklare hvordan hun fungerer generelt sett og virket ikke åpen for å tilpasse seg mine synspunkter. Var heller ikke flink til å få tillit til sønnen min som dermed nektet å la seg undersøke.
Jeg fikk veldig liten tid til å fortelle om mine ting og fikk beskjed om å bestille dobbelt time hvis jeg trengte mer tid for hun hadde en "veldig syk" pasient på venterommet.
Det er positivt å prioritere punktlighet, men da må timen være mer interaktiv og effektiv!!

God oppfølging

Lett tilgjengelig lege, det at man kan sende mail for å booke time er meget bra!
Er god til å lytte og følger deg nøye opp. Lett å prate med.