Nadja Ernst-Zahirovic

Autorisasjon (2002)

Nadja Ernst-Zahirovic er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Nadja Ernst-Zahirovic

God fastlege

Gir god kontakt, gir tid til samtale før grundig undersøkelse. Har en plan for videre utredning. God til å kommunisere med spesialister ang videre tiltak.

ikke lydhør

Jeg følte ikke hun hørte på hva jeg hadde å si - eller tok hensyn til mine innspill. Hun hadde klare tanker selv - men hennes oppfattelse stemte ikke med min egen. Greit så lenge jeg ikke feilet noe alvorlig, men jeg valgte å bytte fastlege når jeg begynte å trenge nærmere oppfølging.

Ingen barnelege!!

Fikk ikke godt inntrykk etter første besøk hos denne legen. Hun brukte mye av timen på å forklare hvordan hun fungerer generelt sett og virket ikke åpen for å tilpasse seg mine synspunkter. Var heller ikke flink til å få tillit til sønnen min som dermed nektet å la seg undersøke.
Jeg fikk veldig liten tid til å fortelle om mine ting og fikk beskjed om å bestille dobbelt time hvis jeg trengte mer tid for hun hadde en "veldig syk" pasient på venterommet.
Det er positivt å prioritere punktlighet, men da må timen være mer interaktiv og effektiv!!

God oppfølging

Lett tilgjengelig lege, det at man kan sende mail for å booke time er meget bra!
Er god til å lytte og følger deg nøye opp. Lett å prate med.