Varun Kumar Sharma

Autorisasjon (2014)

Varun Kumar Sharma er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Varun Kumar Sharma

Trygghet

En lege som er tilgjengelig, følger opp, empatisk, faglig dyktig, ser deg og tar tid til å lytte. Han bruker den tida du trenger om det er 5 min eller 40 min. Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!!

Hjelpsom og oppmerksom

Veldig fornøyd! Har alltid tid, er grundig og oppmerksom når han prater med meg som pasient. Hjelper til og ordner opp. Seriøs og dyktig. Tommel opp!

Fagligdyktig og dyktig på pasientkontakt

Veldig fagligdyktig lege som bruker godt tid og virker genuint interessert i pasientene. Han etterlater et inntrykk av at jeg blir sett og hørt. Dyktig på kommunikasjon.

Jessheims stjernelege

Varun Sharma gir pasientene trygge rammer og utviser autoritet samtidig som han er ydmyk i tilfellene der han er usikker. Dette reflekterer en respekt for eventuelle kompetansebegrensninger, noe som igjen gjør det lettere for pasienten å føle seg trygg. Han henviser ved behov, og følger opp prøvesvar. Relasjonelt er han særdeles god, og lytter aktivt til det pasienten har å fortelle. Man må beregne noe ventetid på venterommet, men dette skyldes at han bruker god tid på sine pasienter-også deg. Alt dette fører til at man raskt får tillit til ham som fagperson. Hos denne legen er pasienten i trygge hender.

Uinteressert og utrygg lege

Kom innom for å ta blodprøver, fikk ta prøvene fordi jeg sto på mitt. Forklarte symptomene som gjorde at jeg ønsket prøver og han var noe usikker på om det var nødvendig. Fikk tilbake svar, hvorpå han -googlet- hva man skulle gjøre med det som var galt, noe jeg like gjerne kunne gjort selv siden det var jeg som måtte foreslå diagnose før han konkluderte med det samme.
Tok nye prøver en måned etterpå, da jeg kom tilbake for resultatene leste han av resultatene til feil person. Hadde jeg ikke nektet for det han sa var galt forrige gang ville han heller ikke oppdaget det selv. Tydelig at han er uinteressert i både pasientene sine óg jobben sin, da han er avfeiende på denne måten. Umulig å stole på.