Karl Thomas Brinch

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Glad jeg fant han

Bring var vikar hos min tidligere lege. Jeg fulgte han til 7 Fjell. Jeg får virkelig god hjelp. Og det er heller ikke vanskelig å fortelle om mer private ting. Han vil gjerne ha informasjonen så han kan forstå og danne seg en mening om hva han kan gjøre. Da blir ingenting vanskelig og alt kan diskuteres. Han sender deg videre til undesøkelser når det trengs. Og følger med deg. Må si jeg har vært heldig.

Dyktig, jordnær og tar seg tid

Han er den beste legen noen kan få. Er lei jeg flyttet fra Bergen. Unner alle en lege som han!
Han er svært dyktig, tar seg tid til å høre på problemene dine, spør oppfølgingsspørsmål og er god på oppfølging fra forrige timer. Virker som om han virkelig bryr seg om ditt velvære, samtidig som han fikser ting raskt. Simply the best of both worlds, effektiv, dyktig og hyggelig!

Dårlig legeopplevelse

Ikke min fastlege, men egen time da min fastlege var fullbooket.
Lyttet ikke til hva jeg sa var plagene mine, avbrøt meg konstant for å komme med egne vurderinger som ikke var tatt ut i fra min problemstilling. Henviste meg ikke videre eller iverksatte noen tiltak. Tok seg god tid, men tid jeg ikke fikk noe ut av.

Effektiv og dyktig

Han lyttet godt og er effektiv, flink til å komme med enkle tips som kan bedre plager.

Stoler på pasienten og skriver ut de resepter som trenges, men er samtidig nøktern i diagnostiseringen. Bytter fastlege utelukkende fordi jeg flytter fra Bergen.

Veldig fornøyd

Byttet fastlege i forbindelse med studier i Bergen.

Opplevde Karl Thomas Brinch som fagkyndig, flink og enkel å snakke med. Effektiv uten at jeg følte at dette gikk på bekostning av mine behov. Fornøyd!