Karl Thomas Brinch

7 Fjell Legesenter AS
Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Føler jeg sløser tiden hans

Jeg opplevde å bli avbrutt ofte, og følte ikke jeg fikk snakket ferdig.
Han sitter for det meste dypt inni PC'en, noe som fikk meg til å stoppe midt i en setning ettersom jeg trodde han ikke lenger hørte etter.
Jeg hadde egentlig flere spørsmål men turte ikke å stille dem siden jeg fikk inntrykk av at jeg sløste den dyrebare tiden hans.

Han var dyktig til å operere, men jeg opplevde at jeg måtte stille de viktige spørsmålene da han egentlig ikke fortalte noen ting om hva jeg kan forvente etter operasjonen, hva jeg skal gjøre med stingene og når jeg skal ta medisiner.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Dr. Brinch som min lege under min studietid i Bergen og har vært veldig fornøyd. Jeg har opplevd han som en løsningsorientert lege som har tatt meg på alvor hva enn det måtte være.

Glad jeg fant han

Bring var vikar hos min tidligere lege. Jeg fulgte han til 7 Fjell. Jeg får virkelig god hjelp. Og det er heller ikke vanskelig å fortelle om mer private ting. Han vil gjerne ha informasjonen så han kan forstå og danne seg en mening om hva han kan gjøre. Da blir ingenting vanskelig og alt kan diskuteres. Han sender deg videre til undesøkelser når det trengs. Og følger med deg. Må si jeg har vært heldig.

Dyktig, jordnær og tar seg tid

Han er den beste legen noen kan få. Er lei jeg flyttet fra Bergen. Unner alle en lege som han!
Han er svært dyktig, tar seg tid til å høre på problemene dine, spør oppfølgingsspørsmål og er god på oppfølging fra forrige timer. Virker som om han virkelig bryr seg om ditt velvære, samtidig som han fikser ting raskt. Simply the best of both worlds, effektiv, dyktig og hyggelig!

Dårlig legeopplevelse

Ikke min fastlege, men egen time da min fastlege var fullbooket.
Lyttet ikke til hva jeg sa var plagene mine, avbrøt meg konstant for å komme med egne vurderinger som ikke var tatt ut i fra min problemstilling. Henviste meg ikke videre eller iverksatte noen tiltak. Tok seg god tid, men tid jeg ikke fikk noe ut av.