Karl Thomas Brinch

7 Fjell Legesenter AS Mann, 37 år

Autorisert2006
Ledige plasser 185 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

7 Fjell Legesenter AS

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Kverulerende, uansvarlig og upålitelig

Brinch virket grei til å begynne med, men da han skulle henvise meg til andre steder begynte ting å falle sammen. Han klarte ikke å henvise meg til riktig plass og var veldig vanskelig å ha med å gjøre i denne prosessen. Kranglet på hva som var problemene mine osv.
Det toppet seg da han ikke klarte å få noen til å vurdere medisineringen min og måtte gjøre dette selv.
Han fortalte meg at jeg kunne slutte på medesinen om jeg klarte det siden den hadde endel kjipe bivirkninger. I bunn og grunn la han hele ansvaret over på meg.

Jeg bytter fastlege nå og fraråder folk fra å velge denne personen som sin fastlege.

Stillferdig type som tar deg på alvor

Min opplevelse av dr Brinch er at han ikke sier så mye, men at han bruker tiden på å tenke. Følte at han tok meg på alvor og lyttet til mine bekymringer og plager, men han var også ærlig de gangene han var uenig. Dette er en lege som ikke bruker tid og energi på trivielle jovialiteter, men er pragmatisk og hyggelig. Er veldig fornøyd med konsultasjonene hos dr. Brinch.

Uinteressert, påståelig og usikker

Følte meg ikke ivaretatt som pasient hos Brinch, tok meg ikke på alvor og var lite sympatisk. Satt med på pc`n å leita etter mulige diagnoser enn å faktisk lytte til meg.

Vanskelig å få kontakt med de i resepsjonen, og når de først tok seg tid, så var de lite imøtekommende og hjelpende.

Fantastisk Lege

En utrolig flink og dyktig lege.
Tar seg tid til deg og finner fort en løsning som fungerer veldig bra.
Vil absolutt anbefale Karl Thomas som fastlege på det varmeste, og har full tiltro til hans løsninger på det medisinske.

Dyktig lege

Han er en faglig dyktig lege som har en god vurderingssans og gjør de riktige beslutningene for ditt behov. Han er flink på å diagnostisere lese symptomer.