Karl Thomas Brinch

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Dårlig legeopplevelse

Ikke min fastlege, men egen time da min fastlege var fullbooket.
Lyttet ikke til hva jeg sa var plagene mine, avbrøt meg konstant for å komme med egne vurderinger som ikke var tatt ut i fra min problemstilling. Henviste meg ikke videre eller iverksatte noen tiltak. Tok seg god tid, men tid jeg ikke fikk noe ut av.

Effektiv og dyktig

Han lyttet godt og er effektiv, flink til å komme med enkle tips som kan bedre plager.

Stoler på pasienten og skriver ut de resepter som trenges, men er samtidig nøktern i diagnostiseringen. Bytter fastlege utelukkende fordi jeg flytter fra Bergen.

Veldig fornøyd

Byttet fastlege i forbindelse med studier i Bergen.

Opplevde Karl Thomas Brinch som fagkyndig, flink og enkel å snakke med. Effektiv uten at jeg følte at dette gikk på bekostning av mine behov. Fornøyd!

Følte meg til bry og overdramatisk

Har kun vore til han to gonger so langt, ein gong pga ryggsmerter og ein gong pga øyrebetennelse. Når eg hadde ryggsmerter følte eg at han ikkje var interessert i å finne ut kva plagen kom av, berre å fortelje meg at eg var "berre" anspent i ryggen og at eg burde finne bedre sitte/arbeidsstilling. Når eg kom inn med øyrebetennelse hadde eg også eit par andre spørsmål, og eg følte at han syns eg berre var i veien og tok av hans dyrebare tid på unødvendige saker som han ikkje gidda å hefte seg med, og at eg overdreiv det eg fortalte av symptomer mtp kva han vurderte var dei eigentlege sjukdomsplagene

Ikke min beste lege

Hvis du driver med sport, er en idrettsutøver, så er dette en lege som leser seg mye opp på slikt. Men han passet ikke helt til mine behov. En joggetur førte til at jeg ble verre, noe som kan ha skyldtes feilkommunikasjon fra begge parter. Så ikke døm han helt utifrå dette. Han var effektiv og lyttet nøye under timene.