Karl Thomas Brinch

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Veldig fornøyd

Byttet fastlege i forbindelse med studier i Bergen.

Opplevde Karl Thomas Brinch som fagkyndig, flink og enkel å snakke med. Effektiv uten at jeg følte at dette gikk på bekostning av mine behov. Fornøyd!

Følte meg til bry og overdramatisk

Har kun vore til han to gonger so langt, ein gong pga ryggsmerter og ein gong pga øyrebetennelse. Når eg hadde ryggsmerter følte eg at han ikkje var interessert i å finne ut kva plagen kom av, berre å fortelje meg at eg var "berre" anspent i ryggen og at eg burde finne bedre sitte/arbeidsstilling. Når eg kom inn med øyrebetennelse hadde eg også eit par andre spørsmål, og eg følte at han syns eg berre var i veien og tok av hans dyrebare tid på unødvendige saker som han ikkje gidda å hefte seg med, og at eg overdreiv det eg fortalte av symptomer mtp kva han vurderte var dei eigentlege sjukdomsplagene

Ikke min beste lege

Hvis du driver med sport, er en idrettsutøver, så er dette en lege som leser seg mye opp på slikt. Men han passet ikke helt til mine behov. En joggetur førte til at jeg ble verre, noe som kan ha skyldtes feilkommunikasjon fra begge parter. Så ikke døm han helt utifrå dette. Han var effektiv og lyttet nøye under timene.

Imøtekommende og dyktig

Er student i Bergen og byttet derfor fastlege. Valgte Karl Thomas og ble overveldet av kunnskapene og forståelsen hans. Virket interessert i hva jeg hadde å si og gjorde det han kunne for å finne en løsning på problemet.

Et av mine bedre legebesøk!

Dyktig lege

Jeg har hatt han som fastlege i flere år og er meget fornøyd, kommer til å fortsette å ha han som fastlege så lenge som mulig.

Han er svært profesjonell og diskre, veldig trygg å ta opp ulike plager med uten at det blir kleint eller rart.

Jeg har fått riktige diagnoser, jeg har blitt kurert for alvorlig vitaminmangel og er i dag frisk og i daglig fysisk aktivitet.
At han snakker om kosthold forteller meg at han er dyktig og bryr seg om pasientene.

Han ser mye på skjermen under samtaler, virker litt uinteressert og det blir ikke så mye øyekontakt mens han skriver i journalen. Kanskje har han plukket opp at jeg liker å være litt anonym, andre kan kanskje føle seg lite sett. Men min erfaring er at han tar mine problemer skikkelig seriøst, jeg føler meg 100% ivaretatt og hørt men jeg kan forstå dersom andre ikke gjør det.

Han er vennlig, tillitsvekkende og kompetent. Jeg har funnet en fastlege jeg kan ha resten av livet.