Karl Thomas Brinch

Autorisasjon (2006)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Kunnskapsrik lege som tar deg på alvor

Dyktig lege.

Opplever han som en god lytter, han er flink til å forklare og tar tak i utfordringer på en god måte.

Byttet pga flytting, kan trygt anbefale legen videre.

Trist møte med lege

Legetime med Karl Thomas var ingen god opplevelse. Opplevde han som svært ovenfra og ned fra start, vanskelig å få blikkontakt da han omtrent bare ser på skjermen. Opplevelse av å ikke bli trodd, ikke lyttet til, svarer avvisende, avbryter når man forsøker å forklare, spør opp igjen det som nettopp er forklart, og virker ikke til å bry seg særlig. Aldri følt meg så liten og mindreverdig tidligere. Hinter frempå konklusjoner virker svært fjernt fra den egentlige problemstillingen. Men henviste dit det var behov, det skal han ha. Men åpenbart et stort forbedringspotensiale hva gjelder kroppspråk i rolle som fastlege.

Forsinket

Jeg har vært hos legen 2 ganger, begge gangene var han utrolig forsinket (50 min), uten å beklage seg.

Godt fornøyd

Jeg har hatt Karl Thomas som lege i ca. fem år, og er lei meg for at jeg må bytte da jeg flytter fra Bergen. Jeg har opplevd han som imøtekommende, rolig og kunnskapsrik. Han har tatt meg på alvor med de ulike plagene jeg har kommet med.

Stødig og trygg

Jeg har hatt Karl Thomas i 2 år, og han har vært en veldig stødig fastlege. Jeg har hatt perioder med angst, og han har støttet, lært meg mye om angst, fortalt meg når det bare er hodet som overdriver, men likevel tatt meg på alvor og gitt meg undersøkelsene jeg har følt at jeg trenger. En fastlege jeg absolutt vil anbefale!

Resepsjonen er også helt super. Har møtt vikaren to ganger, hun er veldig flink.