Marit Hommedal Thune

Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 255 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Verdens beste fastlege

Bytter med tungt hjerte til ny fastlege etter å ha flyttet fra Bergen. Har hatt Marit i fem år som student, og har aldri vært misfornøyd. Hun er varm, oppmerksom og imøtekommende. Hyggelig vikar også.

Svært kunnskapsrik og imøtekommende

En fastlege som virkelig bryr seg og ser hele mennesket. Tar seg tid og forklarer seg godt i behandling. Svært kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste!

Verdens beste fastlege!

Marit er en fantastisk dyktig fastlege som tar meg som pasient seriøst. Hun handler kjapt når det trengs, samt gir gode forklaringer når det ikke er rom for bekymring. Jeg sitter alltid igjen med en følelse av å bli sett og få adekvat behandling, uten å føle meg som en byrde.

Tilgjengelighet er god, trivelig ungdommelig kontor, og vikarlegene er også topp (har hatt Marianne foreløpig).

Trygg, varm og kunnskapsrik

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Du blir hørt og sett, og du får følelsen av at hun er ute etter det beste for deg som pasient. Anbefales på det sterkeste.

Trygg, flink og varm

Jeg kan anbefale Marit på det aller, aller sterkeste. Hun er imøtekommende, hun lytter og tar seg tid, er grundig, kunnskapsrik, varm og tar deg på alvor. Ingenting å utsette på henne. I løpet av årene jeg har hatt henne som fastlege (rundt ca. 4,5 år) har hun av og til hatt Marianne som vikar; hun sier ting rett ut, kan fremstå som ganske krass og har potensiale til å forbedre seg på det mellommenneskelige, men fremstår som svært faglig sterk. Jeg har absolutt følt meg tryggere på henne etter flere legebesøk, etterhvert som man blir bedre kjent. Hun er god på å huske fjes, og det setter man jo pris på. Synes det er viktig å få frem begge sider, da vi alle bare er mennesker i stadig utvikling :-)