Marit Hommedal Thune

7 Fjell Legesenter AS
Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

beste legen jeg har vært borti!

både empatisk og faglig flink! kan ikke en gang beskrive hvor fornøyd jeg er med Marit Thune som fastlege! Når man forteller om ting som er sårbare og vanskelige så betyr det så utrolig mye å møte noen som lytter, bryr seg og ikke minst er faglig flink.

Vikaren hennes Marianne Schriwer er jeg derimot ikke like fornøyd med. Prøvde å finne en rating side og rate henne men dette fant jeg ikke... Hun var brå, ikke like empatisk, veldig "ovenifra og ned - holdning". Følte meg liten i forhold. Hun burde være med på Marit sine timer og lære litt av hvordan man kommuniserer med mennesker.

Beste legen jeg har hatt

Hyggelig og imøtekommende lege som lytter og ser pasienten. Alltid i godt humør, gir god og grundig informasjon og er veldig behjelpelig. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Trygg og flink

Har ikke Thune som fastlege, men fikk en akutt time. Hun var veldig flink, kunnskapsrik, og forklarte hva hun undersøkte på en bra måte. Følte meg komfortabel og ivaretatt!
Anbefales!

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Marit som fastlege. Tar seg alltid god tid og sitter alltid igjen med følelsen av at ting ordner seg og at hun vil hjelpe!

Nøye og hyggelig fastlege

Blir tatt på alvor og godt ivaretatt! Rask med henvisninger! Tar seg alltid god tid! En hyggelig og menneskelig lege som ikke bare er opptatt av pc-skjermen