Marit Hommedal Thune

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Den beste legen

Får ikke skrytt nok av denne legen. Jeg kom til en hastetime og hun tok meg inn og ble igjen etter ordinær stengetid (kl 15) for å hjelpe meg på best mulig måte. Menneskelig og faglig flink lege. Føler meg ikke som en pasient når jeg er hos henne.

Interessert i å hjelpe på best mulig måte

Når eg kom inn til ho berre for å få fornya resept på p-plaster, blei eg overraska over at ho tok seg tid til å snakke med meg og å bli kjent med meg som person, og å finne utav og informere meg om det kan være andre prevensjonsmidler som er bedre egnar for meg i min situasjon. Ho hadde på ingen måte trengt det, men ho tok seg tid til å forklare ulike fordeler og ulemper ved dei ulike prevensjonsmidlane, i tillegg til å fortelle meg kor eg kunne søke ytterligere meir informasjon om eg skulle ønske det på eigehånd.

Meget hyggelig og dyktig fastlege!

Tar seg tid til pasientene og virker til å bry seg oppriktig. Alltid hyggelig og vennlig. En av de som ser pasienten og ikke kun dataskjermen. Gode råd og god fagkunnskap. Veldig fornøyd!

Veldig bra lege

Dr. Thune er omteksom, tar seg god tid til å lytte og forklare og møte meg alltid med et smil. Får god og profesjonell hjelp hver gang.

Veldig fornøgd!

Utrulig hyggelig fastlege som alltid tar seg tid til å lytte og forstå.Første gang eg opplever en så imøtekomende og grei lege som Marit :) Faglig flink,og finner ut av problemene raskt!Anbefalest ;)