Marit Hommedal Thune

Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Hyggelig og forståelsesfull

Kunnskapsrik, men viktigst av alt "varm" og forståelsesfull. Etter flere møter med leger som har virket "kalde", var dette møtet helt fantastisk!

Veldig behjelpelig og serviceinnstilt.

Veldig fornøyd med vikaren

Jeg har aldri møtt Marit, men har vært mye hos Marianne som har vært vikar for Marit. Jeg opplever Marianne som faglig dyktig. Jeg ble hørt og møtt med forståelse for mine problemer. Hun har vært streng mot meg men samtidig vist mye omsorg. Uten Marianne hadde jeg ikke blitt så fort frisk som jeg ble.

Forståelsesfull og lytter

For første gang en fastlege som tar seg tid til å lytte. Hyggelig, lett å prate med, finner løsninger og er faglig dyktig.

Dårlig opplevelse!

Min fastlege var hyggelig da jeg møtte henne første gangen før hun gikk i fødselspermisjon. Vikaren hennes derimot var små frekk, stresset og virket uinteressert.

Besøkte legen flere ganger, men har ikke fått den hjelpen jeg trengte og det gjorde at jeg ble enda dårligere. Jeg var syk i flere måneder. Jeg tok dette opp med henne, og hun sa til meg at du kan bytte hvis du er ikke fornøyd!! Måtte til slutt gå til privat praktiserende lege og der fikk jeg hjelp på dagen selv om jeg måtte betale mye penger, men der ble jeg møtt med respekt og forståelse.

Super hyggelig lege!

Min opplevelse av Marit er at hun er både dyktig og utrolig hyggelig. Hun tar seg tid til å lytte og er varm og forståelsesfull. Hun tar seg også tid til å tilby seg å gjøre litt ekstra hvis hun ser at det kan være lurt, noe jeg synes var veldig fint.

Marianne som har vert vikar derimot har virket mer rett på sak, hun virker dyktig faglig men fremstår også litt kaldere. Her er det ikke så mye trøst å få bare informasjon.