Marit Hommedal Thune

7 Fjell Legesenter AS
Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Marit er utrolig herlig, men ikke vikaren

Jeg har ikke annet enn å si at Marit er den beste legen jeg har hatt. Jeg tror mange sliter med å finne en lege som viser empati og omsorg, spesielt når en sliter med noe psykisk er det fint å ha noen en føler forstår. Marit er trygg og du føler du har en god venn der du sitter ovenfor henne på kontoret.

Jeg bruker fastlege en del og skal ikke bo i Bergen mye lenger, så med tungt hjerte skifter jeg fastlege fordi vikaren, Marianne, som har oversatt i nesten hele perioden jeg er igjen i Bergen, er som andre sier, både spydig og nedlatende. Jeg har til og med ved en anledning opplevd følelsen av at hun hisset seg opp, da jeg ikke hadde svar til hvorfor jeg følte som jeg gjorde. Svært ubehalig og alltid nervøs når jeg skal til henne.

God lege

Beste legen jeg noen gang har hatt. Trygg, varm, lyttende og tar problemene på alvor. Vikaren Marianne gruer jeg meg derimot til å gå til og velger heller private tilbud mens Thune er borte.

Trygg og lyttende

Marit er den beste legen jeg har hatt, hun lytter til problemene dine og virker genuint interessert.

Synes forøvrig også vikaren hennes, Marianne, også er god og hyggelig lege.

Trygg og seriøs

Hyggelig, trygg og seriøs er førsteinntrykket, noe som bekreftes etter en time. Tar deg alvorlig og er oppriktig interessert i å forstå og hjelpe deg med dine spørsmål.

Veldig fornøyd

Jeg har gått til Marit i flere år og er veldig fornøyd. Hun er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg føler meg godt ivaretatt både hos henne og hos Marianne som er vikar. De ser begge hva jeg trenger, og er flink å lytte.