Marit Hommedal Thune

7 Fjell Legesenter AS

2012

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

7 Fjell Legesenter AS
Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Marit som fastlege. Tar seg alltid god tid og sitter alltid igjen med følelsen av at ting ordner seg og at hun vil hjelpe!

Nøye og hyggelig fastlege

Blir tatt på alvor og godt ivaretatt! Rask med henvisninger! Tar seg alltid god tid! En hyggelig og menneskelig lege som ikke bare er opptatt av pc-skjermen

Strålende fastlege

Jeg tenkte at jeg måtte legge igjen en vurdering av Marit fordi hun fortjener skryt. Hun er den beste legen jeg har hatt. Marit bruker tid på deg, lytter til deg, og tar deg på alvor. Jeg har aldri følt meg så trygg og ivaretatt hos noen lege før, og det er med tungt hjerte at jeg nå må bytte lege siden jeg skal flytte.

Helt super

Marit Hommedal Thune er den beste legen jeg har hatt. Når jeg er inne hos henne føler jeg at jeg snakker med en venninne og ikke en lege. Tommel opp!

Den beste legen

Får ikke skrytt nok av denne legen. Jeg kom til en hastetime og hun tok meg inn og ble igjen etter ordinær stengetid (kl 15) for å hjelpe meg på best mulig måte. Menneskelig og faglig flink lege. Føler meg ikke som en pasient når jeg er hos henne.

Interessert i å hjelpe på best mulig måte

Når eg kom inn til ho berre for å få fornya resept på p-plaster, blei eg overraska over at ho tok seg tid til å snakke med meg og å bli kjent med meg som person, og å finne utav og informere meg om det kan være andre prevensjonsmidler som er bedre egnar for meg i min situasjon. Ho hadde på ingen måte trengt det, men ho tok seg tid til å forklare ulike fordeler og ulemper ved dei ulike prevensjonsmidlane, i tillegg til å fortelle meg kor eg kunne søke ytterligere meir informasjon om eg skulle ønske det på eigehånd.

Meget hyggelig og dyktig fastlege!

Tar seg tid til pasientene og virker til å bry seg oppriktig. Alltid hyggelig og vennlig. En av de som ser pasienten og ikke kun dataskjermen. Gode råd og god fagkunnskap. Veldig fornøyd!

Veldig bra lege

Dr. Thune er omteksom, tar seg god tid til å lytte og forklare og møte meg alltid med et smil. Får god og profesjonell hjelp hver gang.

Veldig fornøgd!

Utrulig hyggelig fastlege som alltid tar seg tid til å lytte og forstå.Første gang eg opplever en så imøtekomende og grei lege som Marit :) Faglig flink,og finner ut av problemene raskt!Anbefalest ;)

Hyggelig og forståelsesfull

Kunnskapsrik, men viktigst av alt "varm" og forståelsesfull. Etter flere møter med leger som har virket "kalde", var dette møtet helt fantastisk!

Veldig behjelpelig og serviceinnstilt.

Veldig fornøyd med vikaren

Jeg har aldri møtt Marit, men har vært mye hos Marianne som har vært vikar for Marit. Jeg opplever Marianne som faglig dyktig. Jeg ble hørt og møtt med forståelse for mine problemer. Hun har vært streng mot meg men samtidig vist mye omsorg. Uten Marianne hadde jeg ikke blitt så fort frisk som jeg ble.

Forståelsesfull og lytter

For første gang en fastlege som tar seg tid til å lytte. Hyggelig, lett å prate med, finner løsninger og er faglig dyktig.

Dårlig opplevelse!

Min fastlege var hyggelig da jeg møtte henne første gangen før hun gikk i fødselspermisjon. Vikaren hennes derimot var små frekk, stresset og virket uinteressert.

Besøkte legen flere ganger, men har ikke fått den hjelpen jeg trengte og det gjorde at jeg ble enda dårligere. Jeg var syk i flere måneder. Jeg tok dette opp med henne, og hun sa til meg at du kan bytte hvis du er ikke fornøyd!! Måtte til slutt gå til privat praktiserende lege og der fikk jeg hjelp på dagen selv om jeg måtte betale mye penger, men der ble jeg møtt med respekt og forståelse.

Super hyggelig lege!

Min opplevelse av Marit er at hun er både dyktig og utrolig hyggelig. Hun tar seg tid til å lytte og er varm og forståelsesfull. Hun tar seg også tid til å tilby seg å gjøre litt ekstra hvis hun ser at det kan være lurt, noe jeg synes var veldig fint.

Marianne som har vert vikar derimot har virket mer rett på sak, hun virker dyktig faglig men fremstår også litt kaldere. Her er det ikke så mye trøst å få bare informasjon.

Bra!

Jeg opplevde legen som empatisk og forståelsesfull. Hun lyttet, tok seg tid og fulgte meg godt opp og tok min tilstand seriøst.