Marit Hommedal Thune

7 Fjell Legesenter AS

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

7 Fjell Legesenter AS
Solheimsgaten 23 B 5054 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Trygg og lyttende

Marit er den beste legen jeg har hatt, hun lytter til problemene dine og virker genuint interessert.

Synes forøvrig også vikaren hennes, Marianne, også er god og hyggelig lege.

Trygg og seriøs

Hyggelig, trygg og seriøs er førsteinntrykket, noe som bekreftes etter en time. Tar deg alvorlig og er oppriktig interessert i å forstå og hjelpe deg med dine spørsmål.

Veldig fornøyd

Jeg har gått til Marit i flere år og er veldig fornøyd. Hun er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg føler meg godt ivaretatt både hos henne og hos Marianne som er vikar. De ser begge hva jeg trenger, og er flink å lytte.

En fantastisk lege!

Marit er den beste legen jeg noen gang har hatt! Ikke bare er hun et utrolig hyggelig og omsorgsfullt menneske, men hun er også profesjonell og kompetent på alle de områdene jeg har behøvd hjelp med. Jeg føler meg generelt ikke komfortabel i situasjoner med leger o.l., men med Marit er det noe helt annet siden hun ser meg og tar meg på alvor samtidig som jeg trivest å være hos henne. Jeg har ingenting annet enn positive opplevelser med henne!

Dessverre må jeg si at vikaren hennes, Marianne, er direkte spydig. Hun er sikkert kompetent i det hun gjør, men det er direkte ubehagelig å ha time hos henne. Hun har ved flere, om ikke alle, anledninger vært nedlatende mot meg.
Kvinnene som jobber i resepsjonen og med blodprøvene er derimot like hyggelige om omtenksomfulle som Marit!

Trygg, kunnskapsrik og seriøs lege!

Er veldig fornøyd med Marit Homme Thune som min fastlege. Jeg opplever henne som trygg og empatisk hver gang jeg har vært hos henne. Hun lytter og tar meg på alvor når jeg forteller om mine plager. Kunne ikke ha hatt en bedre fastlege!

Noe jeg derimot ikke er så fornøyd med er hennes vikar, Marianne Schriwer. Blir ikke tatt på alvor av henne. Og opplever henne som kald og overfladisk til den grensen hvor det rett og slett er blitt ubehagelig for meg å møte opp til timene hun er vikar for.
Syns også det er veldig misvisende å få flere timebekreftselser hos fastlegen, Marit Homme Thune, også er det Marianne som er der.