Marit Hommedal Thune

Autorisasjon (2012)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Trygg, varm og kunnskapsrik

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Du blir hørt og sett, og du får følelsen av at hun er ute etter det beste for deg som pasient. Anbefales på det sterkeste.

Trygg, flink og varm

Jeg kan anbefale Marit på det aller, aller sterkeste. Hun er imøtekommende, hun lytter og tar seg tid, er grundig, kunnskapsrik, varm og tar deg på alvor. Ingenting å utsette på henne. I løpet av årene jeg har hatt henne som fastlege (rundt ca. 4,5 år) har hun av og til hatt Marianne som vikar; hun sier ting rett ut, kan fremstå som ganske krass og har potensiale til å forbedre seg på det mellommenneskelige, men fremstår som svært faglig sterk. Jeg har absolutt følt meg tryggere på henne etter flere legebesøk, etterhvert som man blir bedre kjent. Hun er god på å huske fjes, og det setter man jo pris på. Synes det er viktig å få frem begge sider, da vi alle bare er mennesker i stadig utvikling :-)

Elendig vikar

Synes Marit er hyggelig, men vikaren hennes, [navn fjernet av moderator] er den verste legen jeg har vært hos! Har gitt henne flere forsøk over flere år, og opplever henne som svært nedlatende, spydig, og kan også noen ganger herme etter meg når forteller om hvordan jeg har det! Hun har absolutt ingen kompetanse på psykisk helse. Fysiske plager er hun grei rundt, men sliter su psykisk er dette IKKE legen for deg!

Marit på topp av leger!

Jeg har hatt to fantstisk gode leger oppgjennom, og Marit er en av dem. Hun tar mine og barna sin helse for alvor, er god til å kommunisere, lytte og er tilgjengelig. Videre er hun dyktig faglig, og sjekker opp om hun er usikker. Føler meg ivaretatt fra a til å. I tiden som hun har hatt permisjon har jeg gruet meg til å kontakte legekontoret grunnet [navn fjernet av moderator]. Jeg opplever henne som nedlatende, spydig og useriøs. Blir av henne ikke tatt på alvor.

Trygg og imøtekommende vikar

Vil skryte av vikar Marianne, som oppleves trygg og imøtekommende! Godt humør, tar problemene mine på alvor, forklarer godt hva som kan være årsak og gir god helsehjelp. Skjønner godt at Marit har valgt henne som vikar!