Marit Hommedal Thune

Autorisasjon (2012)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Fatastisk fastlege

Jeg har hatt Marit som fastlege mens jeg studerte i Bergen. Aldri før har jeg følt meg så trygg, ivaretatt og tatt på alvor som hos henne. Virkelig en fantastisk fastlege. Hun svarer fort på E-meldinger og det var lett å få time på 7 fjell legesenter. Jeg har virkelig ingenting å utsette på hverken legesenteret eller legen.

Flink og imøtekommende

Jeg er transmann, og valgte derfor den yngst mulige legen jeg kunne. Jeg er svært fornøyd med å ha endt opp med Marit. Hun har vært åpen og imøtekommende, og flink til å lytte til meg. Hun har vært åpen om at hun ikke kan alt, og respektert meg godt. Fordi hun skulle i permisjon da jeg fikk henne, endte jeg i praksis opp med to fastleger, hvor den andre var Marianne Schriwer. Også hun er svært flink, og har vært åpen for å lære mer etter å ha forstått at jeg er trans. Begge kan anbefales.
7Fjell tillater i tillegg bestilling av legetime via sms og nett, som begge gjør det enkelt og oversiktlig å få time uten å måtte ringe eller komme innom. Klinikken ligger like ved bybanen, som gjør adkomst enkelt.

Veldig godt tatt vare på

Blir alltid tatt seriøst av både Marit og vikar Marianne. Begge tar seg den tiden det trengs, så noen ganger blir det litt venting på forhånd, men dette er veldig forståelig!

Elsker Marianne

Har Marit som fastlege, men ikke møtt henne enda, da hun er i permisjon. Har imidlertid gått noen timer til vikaren Marianne, og synes hun er utrolig flink og trivelig.

Hun sier ting som de er, legger ikke noe særlig imellom, men det liker jeg veldig godt. Ærlig, tydelig, kunnskapsrik og effektiv. Sånn skal det være! Heia Marianne.

Klem fra meg

En veldig dyktig lege

Marit er en utrolig god lege. Hun fremstår som omsorgsfull, løsningsorientert og interesert. Hun ser hele menneske.

Vikaren Siri er også en veldig dyktig og hyggelig lege

Når jeg skal til vikaren hennes [navn fjernet av moderator] gruer jeg meg. Jeg opplever henne som krass og lite løsningsorientert.