Marit Hommedal Thune

Autorisasjon (2012)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Marit Hommedal Thune er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Hommedal Thune

Behagelig og profesjonell

Marit er virkelig den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er så behagelig, snill, respektfull, empatisk, forståelsesfull og profesjonell men samtidig føles det som å snakke med en venn. Jeg føler meg alltid så godt ivaretatt og sett hos henne; hun tar meg alltid på alvor og henviser videre ved behov. Hun er genuint interessert i sine pasienter og det merkes. Kan ikke få skrytt og anbefalt henne nok, rett og slett.

Vikaren Siri er herlig

Har skrytt av Marit før. Vil bare skryte litt av Siri Sværd, en av vikarene hennes også. Hun lytter, trøster, gir gode råd, har humor, føles trygg og som hun virkelig bryr seg. Et tvers gjennom godt menneske. En helt fantastisk vikar som jeg har satt stor pris på!

Alt for mye venting

Har nå vært hos legen gjentatte ganger der jeg har måttet vente over en halvtime for å komme inn. En time ble endret 15 minutter før timen startet og jeg måtte snu og dra hjem igjen. Skulle ta hurtigvaksinasjon før ferien, men resepsjonisten sa at det ikke var mulig å starte med en gang på grunn av mangel på folk. Legen er veldig hyggelig og flink, men det praktiske ødelegger helhetsinntrykket veldig.

Marit er utrolig herlig, men ikke vikaren

Jeg har ikke annet enn å si at Marit er den beste legen jeg har hatt. Jeg tror mange sliter med å finne en lege som viser empati og omsorg, spesielt når en sliter med noe psykisk er det fint å ha noen en føler forstår. Marit er trygg og du føler du har en god venn der du sitter ovenfor henne på kontoret.

Jeg bruker fastlege en del og skal ikke bo i Bergen mye lenger, så med tungt hjerte skifter jeg fastlege fordi vikaren, [navn fjernet av moderator], som har oversatt i nesten hele perioden jeg er igjen i Bergen, er som andre sier, både spydig og nedlatende. Jeg har til og med ved en anledning opplevd følelsen av at hun hisset seg opp, da jeg ikke hadde svar til hvorfor jeg følte som jeg gjorde. Svært ubehalig og alltid nervøs når jeg skal til henne.

Trygg og lyttende

Marit er den beste legen jeg har hatt, hun lytter til problemene dine og virker genuint interessert.

Synes forøvrig også vikaren hennes, Marianne, også er god og hyggelig lege.