André Karlsson

Autorisasjon (2012)

André Karlsson er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av André Karlsson

En av de beste legene jeg har hatt!

Medmenneskelig, kvalifisert og omsorgsfull! Følte at legen brydde seg, han var tilstede og hørte etter. Han hadde ikke bestemt seg på forhånd på hva som feilte meg. Hørte etter alt jeg hadde å fortelle før han bestemte seg. Det beste av alt var at han var ikke selvgod, men ydmyk og respekterte pasienten. Jeg merket på hele mannen at det var viktig for han å gjøre en god jobb! Jeg vil anbefale han på det varmeste. Takk Andrè for at du valgte å bli lege!

Hjelpsom, Gjør at holde mote mitt oppe

Synest at tideligere leger har vert stygge mot meg, aldri bry seg, eller stole på. Men Andre overrasket meg, med hjelp og råd, motivasjon. Og kan føle seg trygg. Han har altig sikret seg at jeg er grundig undersøkt før jeg går. Det hva ei dag han plutselig ringte hørte hvordan det gjekk med meg om syken. :) sporti kar og like motivere meg med trening og tips ;)

anbefaler bli kjendt med han før dere bedømmer dere om han

Akuttlege

Besøkte legevakta for en stund tilbake.Traff en lege som tok seg tid til å sette seg inn i problemet. Grundig og reflektert. Han hjalp meg til å gjøre noen riktige valg som jeg er meget fornøyd med i ettertid Takk Andre.

håpløs lege!

Bryr seg overhodet ikke om grunnen til at pasienten kommer dit. henger seg opp i ting som ikke har noe med saken å gjøre.