Ellen Kirkeland Sættem

Autorisasjon (2014)

Ellen Kirkeland Sættem er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Ellen Kirkeland Sættem

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Hos Ellen har jeg ledd, grini, og hatt gode samtaler. Jeg har vært der grunnet plager jeg selv har hatt, og jeg har tatt med sønnen min for undersøkelser. Samboer har også vært hos henne, og hun er like fornøyd.

Uansett grunn, har jeg alltid følt meg bedre etter å ha vært hos henne. Hun har egenskaper en hver lege bør ha, tålmodig, utforskende, serviceinnstilt, kunnskapsrik og god å snakke med. Man føler seg trygg og ivaretatt hos Ellen.

Ps. Ser det er to stykker som sier at hun googler symptomer. Bare ta det rolig, det er en database som alle leger benytter seg av ifht informasjon og beregning av medisiner. Den finnes elektronisk.

Trygg og flink

Føler meg tatt på alvor.Lytter og virker interessert i det jeg sier.Henviser om jeg ønsker det.god å prate med.
Veldig fornøyd med å ha fått henne som fastlege.

Generelt misfornøyd

Ville ikke valgt denne legen på nytt. Første gang googlet hun symptomene mine foran meg. Andre gang benektet hun mine plager. Tredje gang hjalp hun meg når jeg sa spesifikt hva jeg ønsket av undersøkelser/behandlingstilbud.

Helt suveren!

Fantastisk lege! For første gang i mitt liv har jeg fått en lege som virkelig lytter, er ydmyk og lett og snakke med. Ellen tar meg seriøst og jeg føler at hun virkelig bryr seg! Jeg fikk nylig en MS diagnose og har valgt å følge en alternativnogen kontroversiell behandling. Dette har hun vært kjempe åpen og støttende for og jeg slipper å bruke så mye energi på å forklare å forsvare meg i valgene jeg tar. Virkelig en super skjønn dame. Nå gleder jeg meg til å gå til min lege! Er så takknemlig og fornøyd med at jeg fikk Ellen som min fastlege, og jeg skal aldri bytte! Alle som jobber på legekontoret og tar blodprøver er også kjempe hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

useriøs

Satt å googlet symptomene mine.. virket veldig usikker og uinteressert.
Hadde ikke tiltro tiø meg og mine plager.

Fant senere ut selv at jeg hadde en veldig vanlig sykdom.