Ellen Kirkeland Sættem

Storgata 14 6413 Molde
Ellen Kirkeland Sættem er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Ellen Kirkeland Sættem

Generelt misfornøyd

Ville ikke valgt denne legen på nytt. Første gang googlet hun symptomene mine foran meg. Andre gang benektet hun mine plager. Tredje gang hjalp hun meg når jeg sa spesifikt hva jeg ønsket av undersøkelser/behandlingstilbud.

Helt suveren!

Fantastisk lege! For første gang i mitt liv har jeg fått en lege som virkelig lytter, er ydmyk og lett og snakke med. Ellen tar meg seriøst og jeg føler at hun virkelig bryr seg! Jeg fikk nylig en MS diagnose og har valgt å følge en alternativnogen kontroversiell behandling. Dette har hun vært kjempe åpen og støttende for og jeg slipper å bruke så mye energi på å forklare å forsvare meg i valgene jeg tar. Virkelig en super skjønn dame. Nå gleder jeg meg til å gå til min lege! Er så takknemlig og fornøyd med at jeg fikk Ellen som min fastlege, og jeg skal aldri bytte! Alle som jobber på legekontoret og tar blodprøver er også kjempe hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

useriøs

Satt å googlet symptomene mine.. virket veldig usikker og uinteressert.
Hadde ikke tiltro tiø meg og mine plager.

Fant senere ut selv at jeg hadde en veldig vanlig sykdom.

Dette er en meget god lege

Har byttet til henne for et par år siden, og har aldri angret et sekund på det. Hun er lyttende, foreslår løsninger, følger opp det hun lover og sender gjerne en sms hvis det er noe du trenger å vite eller følge opp.

Hun er akkurat slik en burde forvente av en lege i 2017 - kjapp, informativ, og forstår hvilke forventninger dagens pasienter har.
Min beste anbefaling !

Lite støttende

Manglende evne til å lytte til pasienten. Viser lite empati og forståelse. Legen bagatelliserer plager og tar ikke pasienten på alvor.