Jørn Ossum

Autorisasjon (1984)

Jørn Ossum er en av 30 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Jørn Ossum

Dårlig valg

Legen er ikke den beste fastlegen man kan ha. Glemmer å fortelle pasienten vesentlig ting som diagnose, glemmer å følge opp pasienten og rett og slett vært sur innimellom,

Kunnskapsrik, lyttende og grundig

Han er den fastlegen jeg har fått absolutt størst tillit til, av de jeg har hatt befatning med igjennom 62år.Gir seg god tid til å lytte og finne beste løsning for meg som pasient. Følger opp og ser meg som pasient.

Godt valg av ny fastlege.

Han tar seg tid til å høre på deg. Ved tvil sender deg videre i systemet. God til å forklare. Min mening er at han er både lyttende og interessert i ditt ve og vell.

God seriøs lege

Føler jeg blir sett/hørt og tatt på alvor med mine helseproblemer. Hatt denne lege i mange år og er kjempefornøyd etter å ha skiftet fastlege noen ganger gjennom tiden. Blir fulgt opp og får rask beskjed i posten ved endringer av prøver eller annet. Kommer også rimelig rask inn til timen, slipper å vente i evigheter på venterom...

lite engasjert

ikke lyttende og virker overfladisk.Ikke villig til og ta prøver,følge meg som pasient opp hva gjelder evnt forandring i medisinforbruk.Har følt at jeg har måttet "mase meg til" prøver som i ettertid har vist seg og være berettiget