Eir Marie Elsness Bergan

Sørkedalsveien 10D 0369 Oslo
Eir Marie Elsness Bergan er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eir Marie Elsness Bergan

Dyktig lege

Gikk til Eir Bergan i to år før jeg måtte bytte lege på grunn av flytting. Gikk dit blant annet på svangerskapskontroller. Hun tar seg god tid, lytter og nøler ikke med henvisning dersom hun er usikker på ting.
Fint og rent legekontor med veldig hyggelige ansatte. Følte at jeg ble tatt seriøst av sentralbordet og fikk alltid akuttime hos vakthavende lege dersom det hastet for meg eller mine barn.

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Etter mange år med helt elendig oppfølging av fastlege, var det veldig forkriskende å møte denne herlige dama! Helt fantastisk. Visste ikke det var mulig å få en så dyktig fastlege.

Absolutt den beste legen jeg har hatt!

Etter flere forskjellige leger de siste årene var det fantastisk å få en lege som dr.Bergan.
Dette er en lege som lytter, har forståelse, ser pasienten og er utrolig kunnskapsrik.
Hun er en lege en aldri føler seg dum med.
Nøler ikke med henvisninger dersom det er nødvendig, noe som er veldig beroligende.
Ventetiden på time kan virke noe lang, men hun tar seg alltid tid på dagen dersom det er behov. Flink med oppfølgning og tar seg tid til en telefonsamtale om time ikke er aktuelt den dagen.
Telefonkøen varierer noe i forhold til når på dagen en ringer, men dette har ingenting med dyktigheten til legen å gjøre.
Kommer ikke til å bytte vekk fra henne så lenge bostedet er i nærheten av Oslo.

Veldig effektiv

Hun byr seg om pasientene sine og er veldig effektiv med undersøkelser og prøver. Vil finne ut problemet og løse den. Anbefale henne gjerne!

Hyggelig og ikke minst - etter min erfaring - dyktig lege.

Hun nøler ikke med å henvise til spesialist eller sykehus dersom hun finner det nødvendig. Kan anbefales.