Eir Marie Elsness Bergan

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Eir Marie Elsness Bergan er en av 572 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eir Marie Elsness Bergan

Dyktig lege

Veldig fornøyd. Hatt henne som lege siden 2015. Hun er imøtekommende, profesjonell og løsningsorientert. Ingen planer om å bytte.

Dyktig og tillitsvekkende

Eir Marie har vært min fastlege i noen år nå. Jeg er sjeldent innom fastlegen, men de få gangene jeg har behov, møter jeg en seriøs og blid lege, som er imøtekommende, tillitsvekkende og kunnskapsrik. Jeg er kjempefornøyd og håper hun fortsetter som fastlege i mange år til. Jeg er imidlertid mindre fornøyd med ventetid på telefon og eventuell ventetid på ledig time.

Svært godt fornøyd

Hver gang jeg har vært hos denne legen, har jeg vært svært godt fornøyd. Hun er forberedt, lytter, stiller spørsmål og vurderer tiltak. Henviser videre ved behov. Topp fastlege!

Dyktig lege

Høy faglig kompetanse. Henviser alltid videre ved behov. Grundig. Gir raske tilbakemeldinger.
Som person, blid, imøtekommende,effektiv og tillitsvekkende.
Har hatt henne som fastlege siden 2010. Ingen planer om å bytte.

Nei, takk!

Jeg vet ærlig talt ikke hvilken positive kvaliteter jeg kan trekke frem her, da jeg aldri har møtt mer motstand hos en lege tidligere. Som en person er hun meget hyggelig og virker oppegående, men som en profesjonell følte jeg aldri at hun brydde seg nok eller strakk til, og at hun heller ikke presterte under press i de situasjonene der jeg trengte en leges støtte mest. Om du har kroniske lidelser anbefaler jeg at du heller prøver et annet sted.