Eir Marie Elsness Bergan

Autorisasjon (2003)

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Eir Marie Elsness Bergan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eir Marie Elsness Bergan

Nei, takk!

Jeg vet ærlig talt ikke hvilken positive kvaliteter jeg kan trekke frem her, da jeg aldri har møtt mer motstand hos en lege tidligere. Som en person er hun meget hyggelig og virker oppegående, men som en profesjonell følte jeg aldri at hun brydde seg nok eller strakk til, og at hun heller ikke presterte under press i de situasjonene der jeg trengte en leges støtte mest. Om du har kroniske lidelser anbefaler jeg at du heller prøver et annet sted.

Dyktig fastlege

Jeg er godt fornøyd med Eir som fastlege. Hun tar meg på alvor og er ikke redd for å henvise videre utover hennes fagfelt.

Effektiv, dyktig og trygg

Jeg har hatt Eir Marie som fastlege siden 2015 og er veldig fornøyd med henne. Jeg har ikke vært der så mye tidligere, men har fått tettere oppfølging nå når jeg er gravid. Hun er effektiv og god til å svare på spørsmål som jeg lurer på. Det fremstår for meg som hun er trygg og dyktig i faget sitt, samtidig som hun henviser videre, dersom hun tenker at dette bør sjekkes nærmere av noen med større kompetanse på det spesifikke området. Jeg opplever at hun forstår meg og at vi har en fin dialog sammen. Anbefaler henne absolutt som fastlege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Kjempefornøyd med Eir som fastlege. Føler meg trygg på at hun fanger det opp når noe blir mer alvorlig, og hun er hyggelig, imøtekommende og overraskende tilgjengelig når det trengs (til tross for lang ekstremt lang ventetid for ordinær time noen ganger). Kjempelettet over å ha en fastlege som faktisk fungerer, det har mye å si når man har langvarige utfordringer. Eneste som kan bedres er psykisk helse kompetanse, men man merker at hun gjør sitt beste der også. Varm, imøtekommende og respektfull lege. Hyggelig personale på legekontoret, noe som har mye å si siden mange andre steder så kan sekretærene være sure. Setter stor pris på henne! :)

Flott fastlege!

Hun er kunnskapsrik, hyggelig, tar deg på alvor og er rask med å finne en løsning. Om hun ikke kan hjelpe selv henviser hun deg til noen som kan. Jeg opplever heller ikke at det er noen særlig forsinkelser og hun tar meg som regel i mot til avtalt tid eller noen få minutter etter.