Eir Marie Elsness Bergan

Autorisasjon (2003)

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Eir Marie Elsness Bergan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eir Marie Elsness Bergan

Dårlig oppfølgning av psykisk helse

Har hatt Eir som fastlege i 3 år. Hun er flink til å følge opp enkle, fysiske problemer, men når det kommer til psykisk helse så har hun null forståelse for dette. Hun kastet meg blant annet ut av kontoret mens jeg gråt fordi hun hadde nye pasienter. Bytter fra denne legen for å få en lege med mer empati og forståelse

Effektiv, trygg og lyttende

Har ikke vært hos henne så altfor mange ganger, men de 4-6 gangene har utelukkende vært en positiv opplevelse. Hun lytter ordentlig til det jeg har å si og jeg opplever å bli tatt på alvor. Kommer alltid med en løsning og / eller råd uten at det tar unødvendig lang tid.

Faglig orientert. Utilgjengelig.

Inntrykk: Effektivt og faglig orientert.
Utilgjengelig. Lang venteliste.

Kun møtt Elsness Bergan ved 1 av 5 oppmøter, ellers 2 ulike vikarer.
Ventetid: Over 8 dager. Har senest brukt allmennlege ved Volvat ved behov for mer akutt henvendelse.

Strekker seg kort

Jeg har hatt denne fastlegen i ca. 1 år. I løpet av denne perioden har jeg hatt behov for legen 3 ganger. Ingen av de 3 gangene har jeg egentlig fått hjelp til det jeg kom med. Hun har aldri av eget initiativ stilt spørsmål rundt min helse, foreslått prøver eller undersøkelser eller gjort seg kjent med meg som pasient. Føler meg lite oppfulgt og lite ivaretatt. Hun har ikke overblikk over helsa mi, og hun strakk seg ikke "det lille ekstra" da jeg hadde behov for det, da hun ikke var pålagt å hjelpe meg etter lovverket.

Dyktig og effektiv

Lytter til pasienten og er effektiv mhp. videre undersøkelser. Hun nøler ikke med å sende deg videre i systemet om nødvendig. Meget hyggelig, kunnskapsrik og trygg lege.

Har gått til henne både grunnet sykdom, svangerskap oppfølging og med spedbarn.

Ekstremt dyktig med barn!

Kan absolutt anbefales.