Ingvild Marie Grøndalen

Autorisasjon (2011)

Ingvild Marie Grøndalen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Marie Grøndalen

Litt usikker

Helt klart en hyggelig person som lytter og kommer med tilbakemeldinger. Hun henviser også videre, så det er bra. Men jeg er usikker på hennes oppfølgingsevne. Og ikke minst forebygging når alderen kommer krypende på. Hun har aldri nevnt behov for å sjekke blodtrykk, kolesterol eller annet gjennom årene jeg har gått til henne.

Bryr seg om meg og har mye empati

Jeg har hatt Marie Grøndalen som fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd. Marie Grøndalen er interessert i meg/ pasienter og er veldig flink til å gjøre sin jobb.

Helhetlig lege

Ingvild fulgte meg opp ifht angst selv om det ikke er hennes spesialisering engang. Fordi hun mente at « psyken påvirker fysikken». Hun er snill og et medmenneske: den viktigste egenskapen en lege kan ha.

Fantastisk fastlege som gir 100% trygghet og god oppfølging

Jeg har alltid vært nervøs for legetimer - inntil jeg fikk Ingvild som fastlege. Hun er tryggheten selv! Hun får meg alltid til å føle meg velkommen, uansett hvilken form jeg er i. Hun er engasjert og tilstede, klok og trygg. Jeg føler meg heldig som har henne som fastlege, og veldig takknemlig. 5 stjerner på alle måter!

Jeg var så fornøyd, men nå vurderer jeg å bytte lege

Jeg har vært fast pasient hos Ingvild siden 2017. Som flere skriver er hun veldig hyggelig og en person som virkelig får en til å slappe av.

I dag hadde jeg bestilt en akutt-time hos henne, hvor jeg blant annet ønsket å snakke om en hendelse som var svært vanskelig for meg, og gjorde meg deprimert (eks-kjæreste som var voldelig).

Jeg skjønner at dette var en akutt-time, men jeg har ingen forståelse for hvorfor ikke en kort henvisning kunne skrives der og da, så kan man heller utdype dersom DPS ber om det.

Følte heller ikke at jeg fikk noen oppfølgingsspørsmål om hvordan det gikk/hva som skjedde, så jeg følte meg virkelig ikke tatt på alvor.

Dette var utrolig leit og skuffende, jeg har alltid følt at Ingvild er svært omsorgsfull og tar seg tid. Så at det å åpne seg opp om et så alvorlig tema er det jeg føler hun har brukt minst tid på/reagert minst på, gjorde meg utrolig lei.

Nå har jeg satt meg selv på venteliste hos ny fastlege, noe jeg ALDRI hadde trodd at jeg kom til å gjøre.