Zahid Mukhtar

Autorisasjon (2002)

Zahid Mukhtar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Zahid Mukhtar

Hyggelig og tålmodig

Dr. Mukhtar er en hyggelig og personlig lege, effektiv og tålmodig. Han er profesjonell og kunnskapsrik, henviser raskt ved behov.

Damene i resepsjonen burde absolutt ta et smilekurs og veiledning i pasientbehandling. De er overraskende mutte, hilser ikke enten du kommer eller går, og svarer surt på henvendelser i skranken.

Venterommet er en korridor som godt kan gjøres mer innbydende.

Trygg og kunnskapsrik.

Endelig en lege som tar de eldre på alvor. Kommuniserer godt med pasienten. «Ser deg» og tar seg tid. Viser du respekt så får du respekt. Han er den beste fastlegen min mor har hatt. Og kommer ikke til å bytte. Jentene på kontoret har alltid vært blide og imøtekommende.

100% fornøyd

Han har vært min fastlege siden han overtok for Dr. Forberg. Jeg er svært fornøyd. Han er hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Opplever at han har tid, og lytter til det jeg har å si. Han henviser videre når det er behov, og følger opp.

Respektfull lege som tenker nytt

Så langt har jeg bare gode opplevelser med denne legen . Han er en av de som tenker nytt !
Kan være litt ventetid for å få time men ny løses via nettet .

God erfaring

Jeg var hos ham ofte over en periode på noen måneder. Alltid profesjonell, hyggelig og imøtekommende.

Vil anbefale ham.