Zahid Mukhtar

Autorisasjon (2002)

Zahid Mukhtar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Zahid Mukhtar

Blandet

DET SOM TREKKER NED er damene i resepsjonen. Så uprofesjonelle, lite hjelpsomme og har dårlig kommunikasjonsevne på norsk. De gir ikke videre viktig beskjed og er direkte frekke på telefon. Jeg bytter lege på grunn av dem!

Jeg kan ikke si mye om legen. Har vært hos ham kun to ganger. Han håndhilser ikke, noe som er småklein itroduksjon til timen. Men han var hyggelig, lyttet og ga meg god råd om hva jeg kunne gjøre ettersom han ikke kunne hjelpe meg.

Har etterhvert hatt behov for mer legebesøk, og har da tilfeldigvis fått time kun hos deltidsvikaren hans. Nevøen. Nyutdannet. Hyggelig. Brukte lang tid på meg. Har heldigvis ikke hatt behov for eksperthjelp ettersom jeg har spesialister som følger meg opp.

Klinikken er gammel og slitt.

Uinteressert og slurvete

En lege som sier ja og ha men som i vitkeligheten er helt uinteressert i pasienten. Tar seg ikke tid til undersøkelser og behandler pasienter etter samlebåndmentalitet.
Legen har også veldig dårlig hukommelse og husker ikke ting vi har pratet om tidligere.

Grundig og imøtekommende

Veldig hyggelig lege som gjorde grundige undersøkelser, tok pasienten på alvor og forklarte alt veldig godt. Fikk time raskt og god oppfølging i etterkant. Anbefales!

Arrogant og humørsyk

Arrogant og humørsyk, lytter ikke til pasienten, henviser ikke videre, tar forhastede konklusjoner.
Får raserianfall om du stiller spørsmålstegn ved noe av det han sier.
Anbefales ikke.

En lege som bryr seg

Må virkelig berømme denne legen han er menneskelig lyttende og tar deg på alvor. Henviser når det trengs og forklarer godt. Bare positive opplevelser. Kan anbefales. Hadde håpet sekretærene hadde vært litt mer positive