Christian Smedsrud

Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Christian Smedsrud er en av 50 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Christian Smedsrud

Trygg og forståelsesfull

Jeg har hatt mange besøk hos fastlegen siste to årene, grunnet en vanskelig og komplisert skade.
Blitt tatt godt på alvor, blir lyttet til og føler han virkelig er tilstede i mine problemer, enten det er fysiske eller psykiske. Selv om det er litt ventetid å komme inn til timen, synes jeg tillitten man får til han og måten man føler seg prioritert når man kommer inn kompenserer for dette. Anbefales.

Eneste lille minuset her er ventetid på legekontoret og noe "kjølige" helsesekretærer i skranken.

Kunnskapsrik

Kunnskapsrik, men har mye å gjøre, kunne godt brukt lenger tid, når man kommer til time. Som regel lang tid før man kommer inn til han.

En trygg, omsorgsfull og profesjonell lege

En omsorgsfull og god lege. Tar seg alltid god tid, og er god til å lytte. Kan på det varmeste anbefale denne legen

Kjempe dyktig i jobben sin

Hadde Smedsrud som min fastlege i tiden jeg bodde i Tønsberg, og må si jeg er meget fornøyd.

Første inntrykket mitt var at han virket litt "ovenfra og ned", men dette inntrykket ble fort endret, og viste seg at ikke stemte med virkeligheten.

Han er god til å lytte, og har alltid tatt meg på alvor dersom det var noe.
Jeg vil virkelig anbefale denne legen på det sterkeste.

Uinteressert

Professjonell og dyktig, men samtidig kjølig distansert. Opplevde å bli møtt med skepsis og ble nærmest skyflet ut med kommentarer som: Det har jeg ikke hørt noe om. Da jeg gjennomgikk legeerklæring fant jeg en rekke feilopplysninger. Angrer bare på at jeg ikke skiftet fastlege før. Anbefaler ikke denne legen om du sammensatt problematikk.