Christian Smedsrud

• Sjømannslege

Christian Smedsrud er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Christian Smedsrud

TRYGG OG OMSORGSFULL.

Jeg har brukt Dr.Smedsrud som fastlege i over 11 år, og følte meg godt ivaretatt allerede ved første besøk. Han er en faglig dyktig og omsorgsfull lege som har fulgt meg opp på en god måte. Når du har kommet inn til timen så tar han seg tid til å se deg og lytte til det du har å si. Han har fulgt meg gjennom kreftdiagnoser og perioder med psykiske plager, og han har alltid møtt meg på en trygg og god måte.Det føles ekstra trygt å ha en lege som har fulgt meg lenge og kjenner meg godt. Når det har vært nødvendig å henvise videre har det blitt gjort, og han har satt av tid til samtale når det har vært behov for det. Også e-konsultasjoner har fungert greit, og jeg har fått hastetime når det har vært nødvendig. En dyktig, blid og imøtekommende lege som kan anbefales.

Tilstede og kunnskapsrik

Dr. Smedsrud er faglig dyktig og har en trygg væremåte. Han er flink til å se helheten både når det gjelder det fysiske og psykiske. Jeg føler meg både sett og hørt og fulgt opp på en svært god måte.

Faglig dyktig og ser "hele mennesket"

Har hatt Dr.Smedsrud som fastlege siden 2015, og har hele veien opplevd å bli godt ivaretatt. Han er faglig sterk, rask til å henvende deg videre dersom det er behov for spesialist vurdering, og ser helhetlig på både fysisk og psykisk helse. Jeg opplever at jeg blir både sett og hørt hos min fastlege.

Han er dessverre kronisk sent ute, noe man har lært seg til å planlegge etter, men når du først er inne så gir han deg den tiden du trenger.
Han er også veldig tydelig på at den tilmålte tiden som er satt for å gjennomføre en konsultasjon ikke er nok, og bruker nok mye av egen tid på å følge opp pasienter.
Det er dessverre leger som Dr.Smedsrud som blir offer for det vanvittige presset som ligger på fastlegene.

Beste fastlege!

Kunnskapsrik, lyttende og tilstede. Meget hyggelig. Sender videre til spesialundersøkelser hos spesialister ved mistanke om bredere vurdering. Føler meg trygt ivaretatt!

Tilstede for pasientene sine

Jeg har nå gått til Dr Smedsrud i 12 år og er for det meste fornøyd. Vi har vært igjennom diagnoser, graviditeter, operasjoner, medisineringer og mange andre ting sammen og han husker overraskende godt hvem du er og hva du har gått gjennom.

Eneste er, som mange andre også sier, han er veldig forsinket stadig vekk. Men det er fordi han bruker tid på sine pasienter, og gir deg gjerne tiden du trenger. Er litt frustrerende til tider, men vet at jeg selv setter pris på det når jeg er der inne.

Annet: Vanskelig å få time med mindre det er hast. Skaper størst problemer når jeg skal ha time til min baby.
Tror kanskje han har for mange pasienter, men samtidig så er det mangel på nok leger, så han gjør nok bare sitt beste for å hjelpe flertallet.

Hadde anbefalt ham. God humor har han og!