Christian Smedsrud

• Petroleumslege
  • Sjømannslege

Christian Smedsrud er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Christian Smedsrud

Faglig dyktig, men dårlig på oppfølging

Hyggelig og tillitsfull lege, men han har et potensialet i oppfølging.

Senest i dag så ringte jeg inn fordi jeg lurte på prøvesvar. Sekretær informerer at de har fått svarene og prøvene var fine og takket for samtalen. For min del så er det kjedelig at jeg ikke får svar på prøvene uansett utfall når de foreligger. Også er det utrolig kjedelig at jeg ikke fikk løst utfordringen min - og man føler seg som en hypokonder selvom man fortsatt har en reell utfordring.

Etter åtte år hos Smedsrud er tiden inne for å prøve seg på et fastlege bytte. Jeg håper han tar til seg innspillene vedr oppføring.

Stort behov for forbedring

Smedsrud er dyktig faglig, men har mye å gå på ellers. Det er vanskelig å få time, altfor lang tid til neste ledige. Ikke-fungerende bestillingsystem online, håpløst bakpå. Får aldri brukt e-konsultasjon. Overholder ikke tidsfrist på besvaring på tlf, alltid lenge å vente. Når man endelig kommer til time, så er han ofte 30-45min forsinka. Tar seg god tid og det er vel derfor det er så mye forsinkelser. Ikke flink til å følge opp når han har lovet å ta kontakt med pasient i ettertid. Skuffende svakt. Har vært fornøyd tidligere, men nå hadde jeg bytta lege om det fantes plass hos noen andre

Han er altid forsinket å det merkes

Denne legen er grunnen til at jeg lever i dag.

Ja han er altid ekstremt forsinket, men det er for at han bruker tid på sine pasienter.

Jeg har vært langt nede psykisk , å det er denne legen, sin skyld at jeg er i live i dag.

Han er meget dyktig å nøye, han tokk seg tid til å prate når jeg trengte det.

Han er også rask når det er behov.

dyktig

Flink til å lytte, dyktig i sin vurdering, bruker god tid, fin med komunikashon, har vært den beste legen jeg har hatt noensinne

Faglig sterk og menneskelig nærhet

Vi har som familie, hatt gleden av å få konsultasjoner og behandling hos Dr. Smedsrud over flere år. Jeg erfarer Dr. Smedsrud som en fagperson, med et svært godt faglig overblikk og med en menneskelig nærhet. En svært vanskelig balanse, som han utøver med glans. Det har også vært en opplevelse å se hans kommunikasjon med våre barn, som har vært svært trygghetsskapende for barn og forelder.

Svert godt fornøyd over flere år!