Torje Rogne Johanssen

Autorisasjon (2014)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Trygg og kunnskapsrik

En flott lege som vet hva han driver med. Oppdatert på hva enn det måtte gjelde. Betryggende å endelig komme til en lege som gjør sitt ytterste for at du skal få den mest korrekte hjelpen du trenger. Anbefales på det sterkeste!!

Faglig dyktig, empatisk og imøtekommende

Utrolig fornøyd med Torje. Han lytter,er forståelsesfull og virker faglig sterk. Har alltid tatt meg godt imot ,hjulpet med det han kan av dokumentasjon,medisiner etc. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Fagelig sterk og savner mennesklig innsikt og tyngde.

Hadde denne legen Torje Rogne Johansen får ett par år siden .
Ved første inntrykk,»en flink,nyutdannet ung lege som går etter læreboka si.litt stresset og ikke tilstede»
Jeg ønsket likevel å gi han en sjangse til å utvide utover her,og dele min kunnskap og vise tillit til å dele min prosess .
Jeg savner mellommenneskelig tyngde innsikt og forståelse,og også evnen til å vurdere og ikke minst møte mennesket i sin helhet .
Min erfaring er at han kommer med fortolkninger og projiseringer og er i svært lite tistede,og at med tiden blir det lagt «Stein til byrde» noe som gjorde det enda mer tyngre får meg å komme meg videre.
Han evner ikke og ønsker ikke å utvide utifra det han har lært,og her vil han heller ikke være i stand til å utvikle seg selv i møte med mennesker i sitt yrke .
Dette er min erfaring og anbefaler sterkt kun «forkontakt « med denne legen,slik jeg kjente ved første møte.Han har en vei å gå når det kommer til å møte mennesket I sin helhet .

Dyktig og hjelpsom

Ble satt over til Torje fra tidligere fastlege og var litt usikker før første møte. Men han var veldig imøtekommende og tok seg tid til å høre på meg. Selv om han er ung virket han dyktig og ga flere alternativet og forklarte godt hva han mente var de beste løsningene for meg samtidig som jeg fikk et ord i saken. Veldig dyktig og enkel å få tak i

Vennlig og imøtekommende

Byttet til Torje etter å ha flyttet og ble overrasket når jeg møtte en mye yngre mann enn oppført (56).

Torje har vært veldig ålreit når det kommer til alt egentlig. Han har hjulpet meg med å prøve å ut alternative løsninger for smerter, depresjon og søvn. Jeg har slitt med kroniske smerter og depresjon i over 10 år, og endelig har denne legen funnet en kombinasjon av medikamenter som har snudd livet mitt opp-ned. Jeg føler meg hørt, han tar seg tid og sympatiserer med pasient. Jeg syns han virker oppriktig og ydmyk. Han virker sikker i yrket sitt, men er også åpen på det hvis det er noe han trenger å lese seg litt mer opp på.

Det er god oppfølging når det trengs, og sjeldent noe særlig ventetid. At han ikke er "redd" for å skrive ut medikamenter og følger opp godt får et pluss i min bok. Alt i alt en fastlege jeg nå syns har behandlet meg veldig godt i ca et år