Torje Rogne Johanssen

Elvebredden Legesenter DA Mann, 31 år

Autorisert2014
Ledige plasser 52 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Elvebredden Legesenter DA

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

proff lege!

Var på min første legetime hos denne legen nettopp, og ble meget fornøyd. Han tok seg god tid til å bli kjent med meg å min historie, å virket veldig seriøs. Mange leger tidligere har prøvet å finne ut hva som er galt ang søvn, kramper o.l uten hell, men denne legen fant fornuftige svar på dette etter første timen. Anbefaler sterkt denne legen

Fersk, men flink lege

Jeg var litt skeptisk til legen da jeg byttet fordi han er såpass ny, men jeg er veldig fornøyd. Han tar seg god tid til å lytte og stiller bra med oppfølgingsspørsmål underveis. Jeg føler meg godt mottatt og at han har tid til meg når jeg er der. Virker kanskje noe usikker på enkelte ting, men det synes jeg er naturlig da han er såpass ny. Dessuten er han kjapp til å henvise videre dersom problemet er utenfor hans rekkevidde.

Sympatisk og dyktig lege!

Jeg har hatt flere møter med denne legen, og er virkelig fornøyd. Både alene og med barn. Han tar meg på alvor, lytter og setter igang nødvendige tiltak. I tillegg er det kort ventetid og han tar seg god tid hver gang. Jeg vil anbefale denne legen på der varmeste.

Svært uforberedt og lite interessert lege

Jeg ble satt opp hos denne legen da min fastlege reduserte sin liste. Det var et svært lite hyggelig møte. Legen virket totalt uinteressert og opptrådte svært lite imøtekommende. Jeg løper ikke ned døra hos fastlegen, men kom nå til oppfølging etter en skade utenbys. Han viste svært lite ydmykhet i forhold til hva som var anbefalt av videre oppfølging fra forrige lege. I min bransje kalles slikt ukollegialt. Når det så også ble snakk om tidligere behandling utført hos annen spesialist i kristiansand, var han totalt blank og manglet oversikt. Jeg bytter selvfølgelig fastlege. På dette legesenteret har jeg i mange år blitt godt ivaretatt av forskjellige andre leger. Denne legen har lang vei å gå i forhold til det nivået.

Forståelsesfull og effektiv

Byttet til denne legen etter at min daværende lege flyttet fra byen. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk ettersom jeg var så fornøyd med min gamle, i tillegg var denne legen mye yngre. Men etter første besøk ble jeg bare såå positivt overrasket. Han var veldig tålmodig, og virket veldig kompetent. Han var forståelsesfull og fikk meg til å føle meg trygg. Anbefaler gjerne denne legen til andre!