Torje Rogne Johanssen

Gimle Legesenter AS
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 108 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Et unikum av en fastlege

Aldri har jeg opplevd en mann som passer bedre til jobben sin. Han ser pasienten som medmennesker og er ivrig etter å hjelpe. Han bryr seg svært om alle som kommer inn døren, og er genuint interessert i å gjøre hverdagen lettere for dem.
Fikk kona til å bytte til Torje, og hun har lignende skussmål å komme med som meg.
Han følger opp pasientene, og husker hver minste detalj fra tidligere avtaler, gjerne flere år tilbake i tid.

Torje fortjener all kred som kan gis, og han anbefales på det varmeste.

Det er utenfor min evne til å fatte de negative innleggene på denne siden om Torje, for makan til unikum skal du lete langt om lenge etter.

Trygg, kunnskapsrik og fantastisk fastlege

Har brukt Torje i mange år nå og må si jeg er meget godt fornøyd. Blir alltid tatt godt imot. Han er kunnskapsrik, god lytter og gjør sitt aller beste for å finne ut av problemet. Er det nødvendig sender han videre til sykehus/spesialister. Lett å få tak i og holder alle avtaler. Meget god kommunikasjon. Må også si at Torje er fantastisk med barn/ungdommer, de føler seg veldig trygge på han og åpner seg lett opp. Anbefaler Torje på det sterkeste!

Tryggheten selv

Jeg har passert 70, men aldri følt meg så trygg hos noen lege som på denne legen jeg har hatt nesten siden han begynte på dette legesenteret! Han er nøye og veldig behagelig!

Trygg, tar meg på alvor og følger opp

Denne legen anbefaler jeg til alle! Han er lyttende, omsorgsfull, tar seg god tid pg følger alltid opp. Føler meg i de beste hender og føler alltid at jeg er i fokus og jeg får si hva som er viktig.

Trygg og empatisk

Torje er en engasjert, støttende og trygg fastlege. Man blir trodd, tatt på alvor, og inkludert i avgjørelser/tanker i utredning og behandlingsforløp.