Torje Rogne Johanssen

Elvebredden Legesenter DA

2014

Ingen på venteliste

Elvebredden Legesenter DA Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Fagelig sterk og savner mennesklig innsikt og tyngde.

Hadde denne legen Torje Rogne Johansen får ett par år siden .
Ved første inntrykk,»en flink,nyutdannet ung lege som går etter læreboka si.litt stresset og ikke tilstede»
Jeg ønsket likevel å gi han en sjangse til å utvide utover her,og dele min kunnskap og vise tillit til å dele min prosess .
Jeg savner mellommenneskelig tyngde innsikt og forståelse,og også evnen til å vurdere og ikke minst møte mennesket i sin helhet .
Min erfaring er at han kommer med fortolkninger og projiseringer og er i svært lite tistede,og at med tiden blir det lagt «Stein til byrde» noe som gjorde det enda mer tyngre får meg å komme meg videre.
Han evner ikke og ønsker ikke å utvide utifra det han har lært,og her vil han heller ikke være i stand til å utvikle seg selv i møte med mennesker i sitt yrke .
Dette er min erfaring og anbefaler sterkt kun «forkontakt « med denne legen,slik jeg kjente ved første møte.Han har en vei å gå når det kommer til å møte mennesket I sin helhet .

Dyktig og hjelpsom

Ble satt over til Torje fra tidligere fastlege og var litt usikker før første møte. Men han var veldig imøtekommende og tok seg tid til å høre på meg. Selv om han er ung virket han dyktig og ga flere alternativet og forklarte godt hva han mente var de beste løsningene for meg samtidig som jeg fikk et ord i saken. Veldig dyktig og enkel å få tak i

Denne lege er jeg meget trygg på

Byttet fra en lege som nærmer seg pensjonsalderen til denne forholdsvis unge legen og er kjempefornøyd! Selv er jeg godt voksen mann og følte at en såpass ung lege ville «gjøre suses»! Og jeg ble ikke skuffet! Denne legen er den beste jeg noengang har hatt! Han lytter og er løsningsorientert - og alltid blid og hyggelig!

Vennlig og imøtekommende

Byttet til Torje etter å ha flyttet og ble overrasket når jeg møtte en mye yngre mann enn oppført (56).

Torje har vært veldig ålreit når det kommer til alt egentlig. Han har hjulpet meg med å prøve å ut alternative løsninger for smerter, depresjon og søvn. Jeg har slitt med kroniske smerter og depresjon i over 10 år, og endelig har denne legen funnet en kombinasjon av medikamenter som har snudd livet mitt opp-ned. Jeg føler meg hørt, han tar seg tid og sympatiserer med pasient. Jeg syns han virker oppriktig og ydmyk. Han virker sikker i yrket sitt, men er også åpen på det hvis det er noe han trenger å lese seg litt mer opp på.

Det er god oppfølging når det trengs, og sjeldent noe særlig ventetid. At han ikke er "redd" for å skrive ut medikamenter og følger opp godt får et pluss i min bok. Alt i alt en fastlege jeg nå syns har behandlet meg veldig godt i ca et år

Vennlig og imøtekommende lege

Da min tidligere fastlege sluttet, fikk jeg tildelt ny.Har bare godt å si om hvordan han møtte meg som pasient og medmenneske.
Tok seg god tid og jeg ble hørt.