Torje Rogne Johanssen

Elvebredden Legesenter DA

Autorisasjon (2014)

Elvebredden Legesenter DA Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 106 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Nøyaktig og har alltid tid til å lytte !

En lege som vil til bunns i problemer, nøyaktig og klar i informasjonen til meg som pasient. Han sender meg videre til spesialist om det finns en grunn til det! Plager som man tenker snart går over..tar han tak i og takket være denne nøyaktigheten har jeg så mye å takke fastlegen min for.

Knowledgeable, caring and helpful

As a family, we have been with him for the past five years. He is a young, caring and helpful doctor. He is always display consistent character. He is cool. He listens very well and his examination is dependable.

Trygg og kunnskapsrik

En flott lege som vet hva han driver med. Oppdatert på hva enn det måtte gjelde. Betryggende å endelig komme til en lege som gjør sitt ytterste for at du skal få den mest korrekte hjelpen du trenger. Anbefales på det sterkeste!!

Faglig dyktig, empatisk og imøtekommende

Utrolig fornøyd med Torje. Han lytter,er forståelsesfull og virker faglig sterk. Har alltid tatt meg godt imot ,hjulpet med det han kan av dokumentasjon,medisiner etc. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Fagelig sterk og savner mennesklig innsikt og tyngde.

Hadde denne legen Torje Rogne Johansen får ett par år siden .
Ved første inntrykk,»en flink,nyutdannet ung lege som går etter læreboka si.litt stresset og ikke tilstede»
Jeg ønsket likevel å gi han en sjangse til å utvide utover her,og dele min kunnskap og vise tillit til å dele min prosess .
Jeg savner mellommenneskelig tyngde innsikt og forståelse,og også evnen til å vurdere og ikke minst møte mennesket i sin helhet .
Min erfaring er at han kommer med fortolkninger og projiseringer og er i svært lite tistede,og at med tiden blir det lagt «Stein til byrde» noe som gjorde det enda mer tyngre får meg å komme meg videre.
Han evner ikke og ønsker ikke å utvide utifra det han har lært,og her vil han heller ikke være i stand til å utvikle seg selv i møte med mennesker i sitt yrke .
Dette er min erfaring og anbefaler sterkt kun «forkontakt « med denne legen,slik jeg kjente ved første møte.Han har en vei å gå når det kommer til å møte mennesket I sin helhet .