Torje Rogne Johanssen

Tlf: 38 12 52 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torje Rogne Johanssen er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Vennlig og imøtekommende lege

Da min tidligere fastlege sluttet, fikk jeg tildelt ny.Har bare godt å si om hvordan han møtte meg som pasient og medmenneske.
Tok seg god tid og jeg ble hørt.

Kjempefornøyd

Jeg byttet til denne legen da han ble ansatt på Elvebredden. Har blitt behandlet av ganske mange leger i mitt forholdsvis lange liv. Er ikke i tvil om at denne legen er den jeg beste jeg har hatt. Har ikke noe å sette fingeren på!

Usympatisk, viser lite forståelse

Denne legen har oppført seg usympatisk og ufint mot meg. Uten å ha blitt provosert har han flere ganger hevet stemmen til meg på en ubehagelig måte. Med ord klarer han også å utvise mangel på respekt og forståelse for den enkeltes situasjon.

Usympatisk og uerfaren lege

Dette er en meget stresset og uerfaren lege. Det har vært tilfeller med direkte ufin oppførsel og krenkende ord.
Teoretisk er denne legen kompetent, men det er anbefalt at han trener på forskjellen mellom en pensumboken og et virkelige mennesker.

Legen bør bli vesentlig flinkere til å speile de kundene han har. Selv som lege er det viktig å tenke på at pasieter også er betalende kunder.
God service er et møst i denne bransjen.

proff lege!

Var på min første legetime hos denne legen nettopp, og ble meget fornøyd. Han tok seg god tid til å bli kjent med meg å min historie, å virket veldig seriøs. Mange leger tidligere har prøvet å finne ut hva som er galt ang søvn, kramper o.l uten hell, men denne legen fant fornuftige svar på dette etter første timen. Anbefaler sterkt denne legen

Fersk, men flink lege

Jeg var litt skeptisk til legen da jeg byttet fordi han er såpass ny, men jeg er veldig fornøyd. Han tar seg god tid til å lytte og stiller bra med oppfølgingsspørsmål underveis. Jeg føler meg godt mottatt og at han har tid til meg når jeg er der. Virker kanskje noe usikker på enkelte ting, men det synes jeg er naturlig da han er såpass ny. Dessuten er han kjapp til å henvise videre dersom problemet er utenfor hans rekkevidde.

Sympatisk og dyktig lege!

Jeg har hatt flere møter med denne legen, og er virkelig fornøyd. Både alene og med barn. Han tar meg på alvor, lytter og setter igang nødvendige tiltak. I tillegg er det kort ventetid og han tar seg god tid hver gang. Jeg vil anbefale denne legen på der varmeste.

Svært uforberedt og lite interessert lege

Jeg ble satt opp hos denne legen da min fastlege reduserte sin liste. Det var et svært lite hyggelig møte. Legen virket totalt uinteressert og opptrådte svært lite imøtekommende. Jeg løper ikke ned døra hos fastlegen, men kom nå til oppfølging etter en skade utenbys. Han viste svært lite ydmykhet i forhold til hva som var anbefalt av videre oppfølging fra forrige lege. I min bransje kalles slikt ukollegialt. Når det så også ble snakk om tidligere behandling utført hos annen spesialist i kristiansand, var han totalt blank og manglet oversikt. Jeg bytter selvfølgelig fastlege. På dette legesenteret har jeg i mange år blitt godt ivaretatt av forskjellige andre leger. Denne legen har lang vei å gå i forhold til det nivået.

Forståelsesfull og effektiv

Byttet til denne legen etter at min daværende lege flyttet fra byen. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk ettersom jeg var så fornøyd med min gamle, i tillegg var denne legen mye yngre. Men etter første besøk ble jeg bare såå positivt overrasket. Han var veldig tålmodig, og virket veldig kompetent. Han var forståelsesfull og fikk meg til å føle meg trygg. Anbefaler gjerne denne legen til andre!

Dyktig lege

Ble overflyttet fra annen lege ved kontoret, og var litt skeptisk til å bytte. Men det burde jeg aldri ha vært. En fantastisk lege, som lytter, spør, forklarer og virkelig bryr seg om å bli kjent med meg. Hyggelige medarbeidere på kontoret er også et pluss. Vil anbefale han på det sterkeste.

Lite innsikt!

Legen var svært svingende å forholde seg til. Behandlet meg på en uverdig og ubeskrivelig vond måte. Har ingen tillitt til legen lenger! Ringer ikke når han skal! Kan absolutt ikke anbefale noen denne legen!

Glemmer og lytter ikke

Fikk tildelt legen da han er ny på legesenteret. Han er for meg ikke en god allmennpraktiker. Han har ikke (ennå) evnen til å lytte til pasienten, ser ikke den røde tråd og glemmer gjentatte ganger helt basic informasjon. Dette fører til direkte misforståelser, at han ikke kan svare på dine spørsmål og gjentatte påminnelser om diagnoser og symptomer Jeg har helt grei konkret diagnose som krever at jeg går til legen innimellom, jeg har ikke lyst til å høre oj det glemte jeg det var jo ganske viktig flere ganger...det er ikke tillitsvekkende, så jeg skifter lege.