Torje Rogne Johanssen

Elvebredden Legesenter DA Mann, 31 år

Autorisert2014
Ledige plasser 23 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Elvebredden Legesenter DA
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Kjempefornøyd

Jeg byttet til denne legen da han ble ansatt på Elvebredden. Har blitt behandlet av ganske mange leger i mitt forholdsvis lange liv. Er ikke i tvil om at denne legen er den jeg beste jeg har hatt. Har ikke noe å sette fingeren på!

Usympatisk og uerfaren lege

Dette er en meget stresset og uerfaren lege. Det har vært tilfeller med direkte ufin oppførsel og krenkende ord.
Teoretisk er denne legen kompetent, men det er anbefalt at han trener på forskjellen mellom en pensumboken og et virkelige mennesker.

Legen bør bli vesentlig flinkere til å speile de kundene han har. Selv som lege er det viktig å tenke på at pasieter også er betalende kunder.
God service er et møst i denne bransjen.

proff lege!

Var på min første legetime hos denne legen nettopp, og ble meget fornøyd. Han tok seg god tid til å bli kjent med meg å min historie, å virket veldig seriøs. Mange leger tidligere har prøvet å finne ut hva som er galt ang søvn, kramper o.l uten hell, men denne legen fant fornuftige svar på dette etter første timen. Anbefaler sterkt denne legen

Fersk, men flink lege

Jeg var litt skeptisk til legen da jeg byttet fordi han er såpass ny, men jeg er veldig fornøyd. Han tar seg god tid til å lytte og stiller bra med oppfølgingsspørsmål underveis. Jeg føler meg godt mottatt og at han har tid til meg når jeg er der. Virker kanskje noe usikker på enkelte ting, men det synes jeg er naturlig da han er såpass ny. Dessuten er han kjapp til å henvise videre dersom problemet er utenfor hans rekkevidde.

Sympatisk og dyktig lege!

Jeg har hatt flere møter med denne legen, og er virkelig fornøyd. Både alene og med barn. Han tar meg på alvor, lytter og setter igang nødvendige tiltak. I tillegg er det kort ventetid og han tar seg god tid hver gang. Jeg vil anbefale denne legen på der varmeste.