Torje Rogne Johanssen

Autorisasjon (2014)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Den beste fastlegen

Har vært hos Torje i 7-8 år nå. Før det hadde jeg flere andre fastleger. Torje er første fastlege jeg føler kikker meg i øynene og lytter. Han tar deg på alvor, i motsetning til mange andre som gjør at du føler deg til bry fordi du er syk, og ikke få deg raskt nok ut døra med enten antibiotika eller sykemelding (som ofte ikke er behandlingen som trengs). Jeg har diabetes type 1 (som forøvrig Torje fant ut, etter flere år hos andre uten å bli tatt på alvor), og har dermed vært hos han med mange ulike problemstillinger, fysisk og psykisk, og Torje er god på å forklare på en forståelig måte, og hjelper alltid med å finne riktig behandling og plan. Han er varm i væremåte, og sier ting som de er. Han er også utrolig rask til å svare på e-konsultasjoner.
Jeg har nå også fått en sønn, og vi har hatt litt allergier og hudproblemer her, og Torje er rask, tilgjengelig og veldig varm og rolig.
Kan anbefales på det varmeste. Alle burde hatt en fastlege som Torje.

Lyttende og tar deg på alvor

Har brukt Torje noen år etter at min fastlege på samme legekontor sluttet. Bruker han også for barna mine. Har gått til han ifbm flere type helseproblemer, små og store. Opplever at han har alltid tatt seg god tid, lytter og tar alt en sier på alvor, han henviser dersom det er nødvendig, og så legger han gode planer for veien videre. Veldig flink fastlege!

Et unikum av en fastlege

Aldri har jeg opplevd en mann som passer bedre til jobben sin. Han ser pasienten som medmennesker og er ivrig etter å hjelpe. Han bryr seg svært om alle som kommer inn døren, og er genuint interessert i å gjøre hverdagen lettere for dem.
Fikk kona til å bytte til Torje, og hun har lignende skussmål å komme med som meg.
Han følger opp pasientene, og husker hver minste detalj fra tidligere avtaler, gjerne flere år tilbake i tid.

Torje fortjener all kred som kan gis, og han anbefales på det varmeste.

Det er utenfor min evne til å fatte de negative innleggene på denne siden om Torje, for makan til unikum skal du lete langt om lenge etter.

Trygg, kunnskapsrik og fantastisk fastlege

Har brukt Torje i mange år nå og må si jeg er meget godt fornøyd. Blir alltid tatt godt imot. Han er kunnskapsrik, god lytter og gjør sitt aller beste for å finne ut av problemet. Er det nødvendig sender han videre til sykehus/spesialister. Lett å få tak i og holder alle avtaler. Meget god kommunikasjon. Må også si at Torje er fantastisk med barn/ungdommer, de føler seg veldig trygge på han og åpner seg lett opp. Anbefaler Torje på det sterkeste!

Tryggheten selv

Jeg har passert 70, men aldri følt meg så trygg hos noen lege som på denne legen jeg har hatt nesten siden han begynte på dette legesenteret! Han er nøye og veldig behagelig!