Torje Rogne Johanssen

Autorisasjon (2014)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Vennlig og imøtekommende lege

Da min tidligere fastlege sluttet, fikk jeg tildelt ny.Har bare godt å si om hvordan han møtte meg som pasient og medmenneske.
Tok seg god tid og jeg ble hørt.

Usympatisk, viser lite forståelse

Denne legen har oppført seg usympatisk og ufint mot meg. Uten å ha blitt provosert har han flere ganger hevet stemmen til meg på en ubehagelig måte. Med ord klarer han også å utvise mangel på respekt og forståelse for den enkeltes situasjon.

Usympatisk og uerfaren lege

Dette er en meget stresset og uerfaren lege. Det har vært tilfeller med direkte ufin oppførsel og krenkende ord.
Teoretisk er denne legen kompetent, men det er anbefalt at han trener på forskjellen mellom en pensumboken og et virkelige mennesker.

Legen bør bli vesentlig flinkere til å speile de kundene han har. Selv som lege er det viktig å tenke på at pasieter også er betalende kunder.
God service er et møst i denne bransjen.

proff lege!

Var på min første legetime hos denne legen nettopp, og ble meget fornøyd. Han tok seg god tid til å bli kjent med meg å min historie, å virket veldig seriøs. Mange leger tidligere har prøvet å finne ut hva som er galt ang søvn, kramper o.l uten hell, men denne legen fant fornuftige svar på dette etter første timen. Anbefaler sterkt denne legen

Fersk, men flink lege

Jeg var litt skeptisk til legen da jeg byttet fordi han er såpass ny, men jeg er veldig fornøyd. Han tar seg god tid til å lytte og stiller bra med oppfølgingsspørsmål underveis. Jeg føler meg godt mottatt og at han har tid til meg når jeg er der. Virker kanskje noe usikker på enkelte ting, men det synes jeg er naturlig da han er såpass ny. Dessuten er han kjapp til å henvise videre dersom problemet er utenfor hans rekkevidde.