Torje Rogne Johanssen

Autorisasjon (2014)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Trygg, tar meg på alvor og følger opp

Denne legen anbefaler jeg til alle! Han er lyttende, omsorgsfull, tar seg god tid pg følger alltid opp. Føler meg i de beste hender og føler alltid at jeg er i fokus og jeg får si hva som er viktig.

Trygg og empatisk

Torje er en engasjert, støttende og trygg fastlege. Man blir trodd, tatt på alvor, og inkludert i avgjørelser/tanker i utredning og behandlingsforløp.

Dårlig kommunikasjon

Etter besøk følte jeg meg usett og svært liten. Dårlig kommunikasjon, og en følelse av at jeg var «dum» fordi jeg ikke forstod det som ble forklart. Føler at jeg ikke blir tatt på alvor, og at jeg ikke blir møtt med vennlighet eller åpenhet - som er noe jeg forventer av en fastlege.

Om ikke annet: man får time raskt. Men det hjelper lite, om du ikke får noe ut av legetimen.

Nøyaktig og har alltid tid til å lytte !

En lege som vil til bunns i problemer, nøyaktig og klar i informasjonen til meg som pasient. Han sender meg videre til spesialist om det finns en grunn til det! Plager som man tenker snart går over..tar han tak i og takket være denne nøyaktigheten har jeg så mye å takke fastlegen min for.

Knowledgeable, caring and helpful

As a family, we have been with him for the past five years. He is a young, caring and helpful doctor. He is always display consistent character. He is cool. He listens very well and his examination is dependable.