Anders Kind

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Anders Kind er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kind

Betenkelig

Han en hyggelig person men tar kroniske lidelser ikke alvorlig, han mener bestemt at slikt kun har med det Kognetive og gjøre og kan samtales bort. Kort fortalt: slutt og tenk på smerten og den forsvinner. Legen spør meg som passient: hva vil du jeg skal gjøre, vil ikke uten mas hendvise videre, har ikke tiltak men opptatt av at man skal ha time ofte. Legen setter seg heller ikke inn i papirer fra spessialister i særlig grad. Anbefales ikke, hvis ikke sykdommen er åpenbar synlig fra utside av kroppen.

Varm, lyttende og faglig flink lege!

Anders Kind anbefales på det varmeste! Han er trygg og uredd, god til å se pasientene og ekstremt flink med barna. Jeg er kjempefornøyd!

Lite tilgjengelig lege

Jeg er skuffet over hvor lite tilgjengelig fastlege Anders Kind er. Har aldri opplevd lignende hos andre leger.

Anbefales til alle.

Jeg går sjelden til lege, men trengte en kjapp sjekk av min kroppslige tilstand mtp kronisk sykdom, og Dr. Kind tok tak i dette med en gang. Henvisning til spesialist ble bestilt samme time, blodprøver/andre prøver tatt og oppfølgingstime klargjort. Jeg opplever at han er seriøs og kan sitt fag godt, og er utforskende i forhold til meg som person og hvordan jeg takler sykdommen. Gir gode råd, samt viser forståelse. Har aldri møtt en mer imøtekommende lege, anbefales til alle på det sterkeste.

Enkelt å få time, maks noen dager ventetid.
Hyggelige lokaler, imøtekommende personal.

Arrogant og overfladisk

Kind er en tilsynelatende flink lege, men han skuffer stort i forhold til pasientene. Han får deg til å krympe, fordi han alltid setter seg på sin høye hest (bokstavelig talt; har aldri vært hos noen med høyere kontorstol).
Han er ingen god lytter og glemmer avtaler. Hans mantra er at f. eks. smerter er en nesten innbildt tilstand som lar seg lindre med snakk.
Jeg har aldri opplevd at han uoppfordret tar blodprøver, noe jeg var vant til hos min forrige fastlege.