Anders Kind

Bystranda legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Anders Kind er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kind

God å prate med

Utrolig god å prate med Anders Kind, Han gir gode tilbakemeldinger, gode råd og tar seg god tid. Han er også tilgjengelig etter behov. Anbefales.

Snobbete og frekk

Iløpet av perioden jeg har hatt Anders som fastlege har jeg opplevd stort ubehag ved oppmøte til time. Han viser lite interesse ovenfor problemene mine, alltid forsinket og virker som om han er mer interessert i å få arbeidet unnagjort så raskt som mulig. Jeg har forsøkt å gi han litt tid ettersom jeg har forståelse for at forholdet til nye pasienter kan være annerledes, men det får være grenser på hva en skal tolerere. Han fremstår som pretensiøs, kald og lite engasjert i arbeidet sitt. Stress kan selvsagt være en faktor, men det kan umulig være årsaken når det gjelder hvert besøk.

Ønsker han vel, men han har et ganske lavt nivå profesjonalisme. Absolutt ikke å anbefale til noen dersom de ikke allerede har kjennskap til han. Det strekker seg litt lenger når en kjenner han personlig, men for noen som nettopp har flyttet til byen og ser etter en ny fastlege så er dette absolutt ikke å anbefale.

Elendige resepsjonist

Har Anders som fastlege i nesten 3 år, fornøyd og ville gjerne fortsette med ham videre. I dag skulle bestille time hos fastlegen min, men etter samtalen i tlf med resepsjonist, vurderer å bytte legesenteret. Ironisk, uhyggelige og rett og slett uprofesjonelt. Desverre fikk ikke spurt navnet på den damen før samtalen ble plutselig avbrutt. Men fikk stert følelse at vil aldri snakke med ho igjen.

En meget kvalifisert lege som tar seg tid til å lytte

Jeg byttet fastlege da min daværende i mange år pensjonerte seg.
Mitt valg har jeg aldri angret på. Jeg opplever min nye fastlege som engasjert og løsnings orientert og ikke minst inkluderende. Det er ikke ofte jeg har behov for legehjelp, men de gangene det har vært behov så blir jeg mottatt på en profesjonell og god måte.
Det har blitt funnet løsninger på kroniske problemer gjennom henvisninger til spesialister der resultatene har ført til store forbedringer. Dette til tross for at tidligere diagnoser fra andre leger har vært at dette må du nok innfinne deg å måtte leve med.
Min bestemte oppfatning, i dag, er at jeg tidligere ikke har blitt henvist til adekvat kompetanse for å sikre riktig diagnose.
Jeg kan ikke rose nok behandling og tillit jeg har til min fastlege!

Faglig sterk, engasjert og lyttende fastlege!

Anbefaler denne fastlegen på det sterkeste. Han er en fastlege som bryr seg og tar seg tid til å lytte. Jeg opplever at han tar bekymringene mine på alvor og er rask til å henvise videre/ tar prøver om nødvendig. Jeg har aldri hatt en så imøtekommende og engasjert fastlege. Anbefales!