Anders Kind

Bystranda legesenter

2007

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Anders Kind er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kind

Elendige resepsjonist

Har Anders som fastlege i nesten 3 år, fornøyd og ville gjerne fortsette med ham videre. I dag skulle bestille time hos fastlegen min, men etter samtalen i tlf med resepsjonist, vurderer å bytte legesenteret. Ironisk, uhyggelige og rett og slett uprofesjonelt. Desverre fikk ikke spurt navnet på den damen før samtalen ble plutselig avbrutt. Men fikk stert følelse at vil aldri snakke med ho igjen.

En meget kvalifisert lege som tar seg tid til å lytte

Jeg byttet fastlege da min daværende i mange år pensjonerte seg.
Mitt valg har jeg aldri angret på. Jeg opplever min nye fastlege som engasjert og løsnings orientert og ikke minst inkluderende. Det er ikke ofte jeg har behov for legehjelp, men de gangene det har vært behov så blir jeg mottatt på en profesjonell og god måte.
Det har blitt funnet løsninger på kroniske problemer gjennom henvisninger til spesialister der resultatene har ført til store forbedringer. Dette til tross for at tidligere diagnoser fra andre leger har vært at dette må du nok innfinne deg å måtte leve med.
Min bestemte oppfatning, i dag, er at jeg tidligere ikke har blitt henvist til adekvat kompetanse for å sikre riktig diagnose.
Jeg kan ikke rose nok behandling og tillit jeg har til min fastlege!

Faglig sterk, engasjert og lyttende fastlege!

Anbefaler denne fastlegen på det sterkeste. Han er en fastlege som bryr seg og tar seg tid til å lytte. Jeg opplever at han tar bekymringene mine på alvor og er rask til å henvise videre/ tar prøver om nødvendig. Jeg har aldri hatt en så imøtekommende og engasjert fastlege. Anbefales!

Hyggelig, men til lite hjelp.

Anbefaler ikke denne legen. Han er hyggelig, men min erfaring er at man ikke kan stole på det som blir sagt. Ringer ikke tilbake når man får beskjed om at han skal gjøre det, og er tidvis mer opptatt av å snakke selv enn å få med seg hva man faktisk trenger hjelp til. Veldig opptatt av tidligere jobb på sykehuset, noe som for meg var helt uvesentlig. Ser på klokka veldig ofte, og da jeg hadde bestilt en dobbelttime brukte han den ekstra tiden jeg skulle hatt, til p hente inn noe av den tiden han var forsinket (jeg var dagens første pasient, så burde kanskje vært unødvendig med forsinkelser). Fikk et veldig godt førsteinntrykk, men tilliten ble mindre og mindre for hver gang jeg var der. Jeg opplevde rett og slett ikke å få hjelp med noe som helst. De som jobber på kontoret/resepsjonen er eksepsjonelt hyggelige!

Varm, lyttende og faglig flink lege!

Anders Kind anbefales på det varmeste! Han er trygg og uredd, god til å se pasientene og ekstremt flink med barna. Jeg er kjempefornøyd!