Anders Kind

Autorisasjon (2007)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Anders Kind er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kind

Resepsjonen

Har lest gjennom vurderingene av alle legene ved senteret. Ser at mange klager over de som jobber i resepsjonen. Jeg har aldri opplevd noe annet enn hyggelige og hjelpsomme av samtlige som tar telefon og lab-prøver. De fortjener masse ros. Det gjør Anders også, en fantastisk lege! Synes dette med vurderinger egt er noe tøys. Kanskje er det en pasient som ikke får en ønsket resept av type B eller A, og så hiver de seg på tastaturet! Mvh [Navn fjernet av moderator]

Beste legen:-)

Beste legen jeg har truffet.
Blir møtt på en flott måte og viser en helhetlig forståelse. Har humor og vidd!

Har anbefalt ha til flere.

God Kultur!

Når jeg og min partner sammenligner Anders Kind mot andre i sitt yrke, så er det lett å konkluderer med at Kind er «overlegen». Uvurderlig i positivt favør!

Opptatt av hele mennesket

Etter hvert som jeg har hatt økende behov for legeoppfølging, har Anders hele veien vert på ballen.

Han er to the point, kan forholde seg til direkte snakk, og driver ikke å går rundt grøten. Akkurat slik skal det være, og dette er supert å forholde seg til.

Om du er ute etter en pilletriller som jatter med og slenger resepter og sykemeldinger etter deg, skal du kanskje se videre, men om du ønsker en lege som er opptatt av å finne rot-årsaken til dine utrfordringer, fysiske så vel som psykiske, kan Anders være den rette for deg og.

Jeg er hvert fall overbevist om at han er den rette fastlegen for meg.

Jeg forlater alltid kontoret med en følelse av å bli ivaretatt, og føler meg trygg.

Han ser deg!

Jeg har hatt mange fastleger de siste 20 årene. Men ingen har sett meg som Anders Kind. Han er kunnskapsrik og faktisk hører på det su sier. Han utreder grundig, og henviser veldig ofte til videre utredning for og avklare problemet. Kan absolutt anbefales