Anders Kind

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Tlf: 38 04 88 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Kind er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kind

Varm, lyttende og faglig flink lege!

Anders Kind anbefales på det varmeste! Han er trygg og uredd, god til å se pasientene og ekstremt flink med barna. Jeg er kjempefornøyd!

Lite tilgjengelig lege

Jeg er skuffet over hvor lite tilgjengelig fastlege Anders Kind er. Har aldri opplevd lignende hos andre leger.

Anbefales til alle.

Jeg går sjelden til lege, men trengte en kjapp sjekk av min kroppslige tilstand mtp kronisk sykdom, og Dr. Kind tok tak i dette med en gang. Henvisning til spesialist ble bestilt samme time, blodprøver/andre prøver tatt og oppfølgingstime klargjort. Jeg opplever at han er seriøs og kan sitt fag godt, og er utforskende i forhold til meg som person og hvordan jeg takler sykdommen. Gir gode råd, samt viser forståelse. Har aldri møtt en mer imøtekommende lege, anbefales til alle på det sterkeste.

Enkelt å få time, maks noen dager ventetid.
Hyggelige lokaler, imøtekommende personal.

Arrogant og overfladisk

Kind er en tilsynelatende flink lege, men han skuffer stort i forhold til pasientene. Han får deg til å krympe, fordi han alltid setter seg på sin høye hest (bokstavelig talt; har aldri vært hos noen med høyere kontorstol).
Han er ingen god lytter og glemmer avtaler. Hans mantra er at f. eks. smerter er en nesten innbildt tilstand som lar seg lindre med snakk.
Jeg har aldri opplevd at han uoppfordret tar blodprøver, noe jeg var vant til hos min forrige fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Han er meget dyktig og tar pasienten på alvor. Jeg har vært heldig som har fått en så fantastisk dyktig lege og som ønsker å lære mer I yrket sitt

Legen tar motet fra meg.

Jeg bytter til Anders Kind fordi den andre fastlegen var mye borte. Jeg er mye syk og var lei av å være hos vikarer. Anders Kind var et dumt valg! Jeg føler at han ikke hører på hva jeg har å si, og snakker på et språk som er umulig å forstå. Han lytter lite og prater mye!! Jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Han brukte alt for lang tid på å henvise meg videre. Veldig fornøyd meg selve legesenteret, har gått der i flere år!

Fantastisk! !

Kind er en fantastisk fastlege. Han er faglig dyktig,god til å kommunisere, han lytter og bruker den tiden som er nødvendig.Han er også rask til å henvise videre ved behov. Jeg anbefaler han som fastlege på det varmeste!