Anders Kind

Autorisasjon (2007)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Anders Kind er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kind

Fantastisk lege

Anders er en fantastisk god lege som tar seg god tid og man føler man blir tatt på alvor. Jeg får alltid følelsen av at han er oppriktig interessert og at han vil hjelpe. Kjempedyktig med gravide og barn.

Arrogant og manglende handlingskompetanse

Manglende forståelse og ydmykhet har gått igjen i alle konsultasjonene.

Til tider mer opptatt av å se på klokken og få pasienten ut av kontoret enn å faktisk gjøre jobben han er satt til å gjøre.

Nemlig å bistå pasienten.

Inntrykk at han er mer opptatt av statusen han har som lege, enn faktisk å yte hjelpen han har som oppgave å yte som lege.

Totalinntrykket er arrogant og uempatisk med mangelfull oppfølging.

Anbefaler ikke denne legen om ikke det er enkle problemstillinger som ikke krever oppfølgning.

Tar deg på alvor

Byttet til Anders som fastlege som nyinnflytter i byen. Valgte han utelukkende på grunn av de gode tilbakemeldingene på denne siden og ble virkelig ikke skuffet. Han tok meg på alvor fra første stund og jeg følte at han var oppriktig interessert i å hjelpe. Han er spesielt god på dette med psykisk helse og klarer å snu humøret med en salig blanding av humor og alvor. Eneste minuset er lange ventetider for å få time, jeg er vant med legesenter der man får time på dagen.

Den desidert beste legen jeg noen gang har hatt!

FOR en lege! Har aldri blitt så ivaretatt av noen andre leger. Kan virkelig anbefales. Tar pasienten på alvor og får med seg hver minste lille detalj. Helt enestående lege.

Varm, trygg og forståingsfull

I samtlege konsultasjonar med dr. Anders Kind har eg opplevd å bli lytta til opent og udømmande, og følt meg trygg på at han gjer sitt ytste for å imøtekomme pasientane sine. Han verkar i mine auge som audmjuk og nyfiken på andres ståstad. Vi har hatt mange gode og likeverdige samtaler.

Resepsjonisten har eg diverre meir uheldig erfaring med. Eg opplevde her om dagen at ho møtte meg med frasar som "ja, kva skal eg gjere med det då?", "ja, kva for lege då?" med ein merkbar krass og aggressiv tone. Ho fekk meg til å føle meg som ein byrde, ein som krevja for mykje, til tross for at eg hald meg roleg og undrande i møte med ho. Elendig og utan folkeskikk.