Anders Kind

Autorisasjon (2007)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Anders Kind er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kind

Arrogant og overfladisk

Kind er en tilsynelatende flink lege, men han skuffer stort i forhold til pasientene. Han får deg til å krympe, fordi han alltid setter seg på sin høye hest (bokstavelig talt; har aldri vært hos noen med høyere kontorstol).
Han er ingen god lytter og glemmer avtaler. Hans mantra er at f. eks. smerter er en nesten innbildt tilstand som lar seg lindre med snakk.
Jeg har aldri opplevd at han uoppfordret tar blodprøver, noe jeg var vant til hos min forrige fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Han er meget dyktig og tar pasienten på alvor. Jeg har vært heldig som har fått en så fantastisk dyktig lege og som ønsker å lære mer I yrket sitt

Legen tar motet fra meg.

Jeg bytter til Anders Kind fordi den andre fastlegen var mye borte. Jeg er mye syk og var lei av å være hos vikarer. Anders Kind var et dumt valg! Jeg føler at han ikke hører på hva jeg har å si, og snakker på et språk som er umulig å forstå. Han lytter lite og prater mye!! Jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Han brukte alt for lang tid på å henvise meg videre. Veldig fornøyd meg selve legesenteret, har gått der i flere år!

Fantastisk! !

Kind er en fantastisk fastlege. Han er faglig dyktig,god til å kommunisere, han lytter og bruker den tiden som er nødvendig.Han er også rask til å henvise videre ved behov. Jeg anbefaler han som fastlege på det varmeste!