Henrik Hogsnes

Tollbugata 13 3044 Drammen
Henrik Hogsnes er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Henrik Hogsnes

Legekontor som ordner opp

Manglet 1 dag på hull i sykmelding så ringte opp, etter jeg fikk svar tok det ca 10 minutter til jeg ble ringt opp igjen og fikk beskjed om at siste dags sykmelding ligger klart til henting. Null problem for kompisen min og hente det med meg på tråden da han var på vei hit. God service!

Litt lang tlf kø (maks 10 min), har vært borti mye værre.
Flink lege også, og virker som han vil ordne opp og finnne ut av problemet til vedkommende. For min del kan han se i skjermen så mye han vil så lenge han får med seg hva problemet er. Virker som en smart, grundig og rask person. Helt supert :-)

Flink lege!

Har et godt inntrykk av Hogsnes. Han tar symptomer på alvor, og bestiller heller en blodprøve for mye. Henviser også til spesialist.

Til de som klager over at han stirrer for mye på pc skjermen enn i øynene på pasientene, er mitt inntrykk at han ser på tidligere journalføringer og prøvesvar. Enten for å sette de i sammenheng med nye symptomer, eller for å følge det opp. Så ta det heller dom et godt tegn på at han prøver å se hele sykdomsbilde.

Effektiv og ordentlig

Henrik Hogsnes har mange pasienter og må således være effektiv i undersøkelser og arbeid. Likevel tar han pasienten seriøst og kommer med konstruktive forslag og gode begrunnelser til disse. Oppfatter ham som seriøs og med faglig tyngde. Om han ser mer i dataskjermen enn i øynene mine, eller ikke oser karisma, gjør ingenting så lenge jeg føler meg helsemessig ivaretatt. Det gjør jeg her.

Arrogant

Etter å ha fått en ny lege, har jeg skjønt hva en god dialog med en lege er. Dialog får man ikke med Hogsnes.

Snill og dyktig

Han tar pasienten på alvor og bestiller de nødvendige prøvene. Han henvender man til spesialist når det trengs. Hvis noe haster så får man time nokså rask. Laboratoriet fungerer bra.