Knut Thorbjørn Janzen

Nordbyveien 75 3038 Drammen
Knut Thorbjørn Janzen er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Knut Thorbjørn Janzen

Aldri mer denne legen!!

Aldri mer denne legen, han hjar aldri tatt meg på alvor og tar ikke skaden/sykdommen på alvor. Ser mye på data og man får nesten ikke lov til å prate. Han er opptatt med dataen hele tiden. Bruker mer tid til data enn pasienten. Jeg følte meg som en butikk kunde, hver gang jeg var hos han. Han behandler folk fra utseende og det er ikke bra. Legen må oppføre seg som en lege og være mere seriøs med pasienten. Er glad for å bytte ham.

Huff

Ser på skjermen, ser ut til han skriver, men ender med kun få setninger. Veldig varierende hvilket humør han er i, vet aldri hva man kommer inn til.

Bra Lege Dårlig Sekretærer

Knut har jeg brukt siden jeg var barn. Jeg syntes han er en god lege menn de som sitter i skranken (Reseptionen) har hvert dårli før og enda dårligere etter at de har pussetopp. Han og de andre legen bør gjøre noe der, ikke normalt å vente i tlf over 40min når du trenger dem :( :(

Janzen har jeg full tillit til

Jeg har vært pasient hos Janzen i en årrekke og har bare godt å si om måten jeg har blitt behandlet på og den oppfølgingen jeg har fått. Oppfatter ham som lyttende og forståelsesfull.

Dyktig og bra lege

Janzen har vært min fastlege siden han kom til Åskollen og han er helt suveren. Tar seg god tid. Innrømmer at han ikke kan alt og henviser til spesialister hvis han er det minste i tvil. Føler at han tar meg og mine problemer/plager på alvor. Utrolig dyktig.

Byttet vekk denne legen

Etter å ha vokst opp med Janzen som lege, valgte jeg å bytte ham ut for et par år siden. Hovedgrunnen til dette, er at jeg følte han var svært usosial. Han sa knapt nok "hei" når jeg kom inn på kontoret, aldri "hva kan jeg hjelpe deg med?" eller "god bedring". Han satt for det meste å så på dataskjermen. Jeg har forståelse for at en lege må slå opp ting for å vite sikkert - men han brukte uhorvelig lang tid på å skrive noen få setninger om meg i journalen. Det meste av timene gikk som regel med til dette. Jeg følte meg i veien.

En lege som inngir tillit

Etter å ha vært pasient hos Janzen i en årrekke har jeg bare godt å si om ham. Han er lyttende og tar seg god tid til å høre på pasientene. Grundig i undersøkelser og prøver, alt i alt en lege jeg har full tillit til.

En bra mann!

Han tar seg tid til å lytte, han later ikke som om han vet alt, er flink til å finne løsninger og har en underfundig, bra humor.

Ser hele tiden på data

Savner at lagen ser på pasienten og lytter. Han spør ikke om noe, jeg opplever at min tilstedeværelse er forstyrrende.

En lege som tar seg tid til pasientene

Han er god til å lytte, han er flink til å notere det pasienten forteller, han henv videre om det er behov for det. En lege jeg føler meg trygg hos!!! Og han har humor!!!!