Knut Thorbjørn Janzen

Nordbyveien 75 3038 Drammen
Knut Thorbjørn Janzen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Knut Thorbjørn Janzen

Aldri mer denne legen!!

Aldri mer denne legen, han hjar aldri tatt meg på alvor og tar ikke skaden/sykdommen på alvor. Ser mye på data og man får nesten ikke lov til å prate. Han er opptatt med dataen hele tiden. Bruker mer tid til data enn pasienten. Jeg følte meg som en butikk kunde, hver gang jeg var hos han. Han behandler folk fra utseende og det er ikke bra. Legen må oppføre seg som en lege og være mere seriøs med pasienten. Er glad for å bytte ham.

Huff

Ser på skjermen, ser ut til han skriver, men ender med kun få setninger. Veldig varierende hvilket humør han er i, vet aldri hva man kommer inn til.

Bra Lege Dårlig Sekretærer

Knut har jeg brukt siden jeg var barn. Jeg syntes han er en god lege menn de som sitter i skranken (Reseptionen) har hvert dårli før og enda dårligere etter at de har pussetopp. Han og de andre legen bør gjøre noe der, ikke normalt å vente i tlf over 40min når du trenger dem :( :(

Janzen har jeg full tillit til

Jeg har vært pasient hos Janzen i en årrekke og har bare godt å si om måten jeg har blitt behandlet på og den oppfølgingen jeg har fått. Oppfatter ham som lyttende og forståelsesfull.

Dyktig og bra lege

Janzen har vært min fastlege siden han kom til Åskollen og han er helt suveren. Tar seg god tid. Innrømmer at han ikke kan alt og henviser til spesialister hvis han er det minste i tvil. Føler at han tar meg og mine problemer/plager på alvor. Utrolig dyktig.