Knut Thorbjørn Janzen

Autorisasjon (1985)

Knut Thorbjørn Janzen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Knut Thorbjørn Janzen

Empatisk og kunnskapsrik

Har akkurat byttet til denne legen,og kunne ikke fått noe bedre.Han er imøtekommende,lyttende og skjønner hva jeg som pasient trenger.Kan anbefales på det varmeste!

Veldig kompetent

Knut er dyktig i sitt arbeid og gir meg den oppmerksomheten jeg trenger. Jeg har aldri hatt noe problem i de 20 årene jeg har hatt han som lege. Legesenteret han jobber ved har ofte mye kø men det skal ikke reflektere negativt på Janzen som lege.

Kunnskapsrik og dyktig

Knut har vært min lege helt siden han startet opp på Åskollen. Han har bygget opp en solid praksis sammen med gode kollegaer og greidd å følge utviklingen for god legebehandling.
Han har aldri bommet på diagnosering og nøye fulgt opp behandling. Jeg har den største tillitt til han.

Aldri mer denne legen!!

Aldri mer denne legen, han hjar aldri tatt meg på alvor og tar ikke skaden/sykdommen på alvor. Ser mye på data og man får nesten ikke lov til å prate. Han er opptatt med dataen hele tiden. Bruker mer tid til data enn pasienten. Jeg følte meg som en butikk kunde, hver gang jeg var hos han. Han behandler folk fra utseende og det er ikke bra. Legen må oppføre seg som en lege og være mere seriøs med pasienten. Er glad for å bytte ham.

Huff

Ser på skjermen, ser ut til han skriver, men ender med kun få setninger. Veldig varierende hvilket humør han er i, vet aldri hva man kommer inn til.