Unni Kathrine Gausel

Autorisasjon (2005)

Unni Kathrine Gausel er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Unni Kathrine Gausel

Dyktig lege!

Veldig fornøyd på alle måter. Fra møtet med legesekretæren, venterommet og konsultasjonen med legen.

Føler meg respektert og i varetatt på en medmenneskelig og profesjonell måte

Blir tatt på alvor og sett og møtt der jeg er. Alltid vennlig og respektfullt. Medmenneskelig og lyttende. Flink med barn. Skaper tillit og innbyr til åpenhet hos barn også.

Uempatisk og fraværende

Forferdelig opplevelse av en lege. Fra første stund oppfører hun seg arrogant og kaldt. Viser ingen forståelse, heller ikke ta seg tid til å undersøke om hun eller andre kan finne en løsning på fysiske plager vi har hatt. Måtte bare bytte fastlege etter bare 4 måneder. Har følt meg som pest og plage når jeg har hatt konsultasjon. Anbefales ikke!

Flott lege

Unni er en utrolig hyggelig og sympatisk dame. Hele familien har henne som fastlege, og hun er veldig flink med barna.
Tommel opp for god lege

Profesjonell og personlig

Unni er min lege, mannens lege og barnas lege.
Her slipper du å vente. Jeg har aldri ventet lenger enn 10 minutter. Timebestilling går raskt og effektivt, og time på dagen er aldri noe problem.

Jeg er en pasient som kommer med konkrete plager jeg vil ha raskt svar på, og der har Unni innfridd. Overfor mannen min har hun hatt en større utfordring, men hun har alltid tid til å lytte til ham, og hun har en egen evne til å få ham til å føle seg bedre.

Hun er rolig og flink i møte med barn, og tar plagene deres på alvor. Unni er en lege som kan anbefales!

Tusen takk Unni!