Einar Asbjørn Kaarstein

Autorisasjon (1989)

Einar Asbjørn Kaarstein er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Einar Asbjørn Kaarstein

Arrogant og slurvete

Bytter lege (som veldig mange andre har gjort). Tar ikke pasienten på alvor og gjør ikke nødvendige undersøkelser. Veldig arrogant! Av den gamle skolen. Dårlig til å henvise!

Ikke å anbefale!

Hadde time med min gamle far i dag. Ventet først 1 time på venteværelset, og tenkte og spørre i luken om han var glemt. Luken var stengt pga. lunsj, og når det var gått ytterligere 1 time, og de åpnet igjen, fikk vi bekreftet at han faktisk var glemt! Legen spurte da høyt på venteværelset, hva det gjaldt! Det satt flere folk der. Og så det verste: han fikk ikke tilbud om å få komme inn så fort som mulig. Nei, helst måtte vi komme en annen dag, eller så måtte vi vente enda lenger, for han måtte jo fortsette på listen sin ! Min far var så blek og dårlig, at han nesten ikke klarte å sitte på stolen. Er så glad vi har fått byttet fastlege.

Dyktig

Har vært pasient hos Kaarstein i flere år. Han har ivaretatt min helse på en utmerket måte. har ingen problemer med å anbefale han til andre.

Beste fastlegen jeg har hatt

Oppfyller alle forventninger jeg har til en fastlege. Fornuftig å prate med og «jatter» ikke, men gir gode råd og henviser videre når dette er nødvendig!

Forståelsesfull, koselig og dyktig lege

Etter å ha fått en stygg kneskade som de først var noe usikker på kom jeg inn til landfalløya legesenter. Fikk med en gang påvist menisk skade og fikk gode råd. Har gjennom hele prosessen følt meg i de beste hender både her og på sykehuset, uansett om jeg har kommet inn til fastlegen eller en av de andre legene på kontoret. De er alltid fantastiske og svarer på alle spørsmål og bekymringer jeg måtte ha. Anbefales på det varmeste, og sist men ikke minst tusen takk til alle på landfalløya legesenter! :)