Einar Asbjørn Kaarstein

Landfalløya Legesenter

1989

Landfalløya Legesenter Telefonnummer32 21 87 7032 21 87 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Landfalløya 49 3023 Drammen
Einar Asbjørn Kaarstein er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Einar Asbjørn Kaarstein

Forståelsesfull, koselig og dyktig lege

Etter å ha fått en stygg kneskade som de først var noe usikker på kom jeg inn til landfalløya legesenter. Fikk med en gang påvist menisk skade og fikk gode råd. Har gjennom hele prosessen følt meg i de beste hender både her og på sykehuset, uansett om jeg har kommet inn til fastlegen eller en av de andre legene på kontoret. De er alltid fantastiske og svarer på alle spørsmål og bekymringer jeg måtte ha. Anbefales på det varmeste, og sist men ikke minst tusen takk til alle på landfalløya legesenter! :)

Virker uinteressert

Vanskelig å få kontakt med nesten ikke tilstede. Virker litt uinteressert, og det kan nesten virke som han vil ha en raskest ut av kontoret. Er påpasselig med å fortelle om betalingsautomaten i gangen på utsiden av kontoret. Nesten umulig å få tak i over telefon og kommer ikke med tilbakemelding. Kun en halvtime telefon-tid på morgenen som man kan henvende seg for å få time. Har opplevd å havne flere ganger i telefonkø uten å få svar. Ved to anledninger har jeg bedt damen på sentralbordet som snakker gebrokkent om å videresende beskjed til legen, men uten å få tilbakemelding. Selv om jeg har hatt en legeundersøkelse blir jeg bedt om å bestille en ny time. Her er det snakk om å "melke kua".

Trygghet

Jeg har hatt Asbjørn Kaarstein som fastlege i mange år, og føler meg i trygge hender der.

Vært rask i vendingen og henvist til videre undersøkelse de ganger han har ment det nødvendig, som har vist seg å være det samme som at det var nødvendig.

Meget godt fornøyd med min fastlege.

Meget god lege som er til å stole på.

Veldig bra lege med masse erfaring og troverdig! Har overblikket og trenger ikke unødige detaljer.
Kan trygt anbefale legen til andre. Har mange gode og intelligente samtaler sammen. Og humor er ikke fraværende.

Meget god lege

Vekommende var meget behaglig. Tok den tiden han trengte og stillte gode relevante spørsmål og var etter min menig var en god lytter. Kunnskapsrik var også mitt inntrykk.