Einar Asbjørn Kaarstein

Landfalløya 49 3023 Drammen
Einar Asbjørn Kaarstein er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Einar Asbjørn Kaarstein

Trygghet

Jeg har hatt Asbjørn Kaarstein som fastlege i mange år, og føler meg i trygge hender der.

Vært rask i vendingen og henvist til videre undersøkelse de ganger han har ment det nødvendig, som har vist seg å være det samme som at det var nødvendig.

Meget godt fornøyd med min fastlege.

Meget god lege som er til å stole på.

Veldig bra lege med masse erfaring og troverdig! Har overblikket og trenger ikke unødige detaljer.
Kan trygt anbefale legen til andre. Har mange gode og intelligente samtaler sammen. Og humor er ikke fraværende.

Meget god lege

Vekommende var meget behaglig. Tok den tiden han trengte og stillte gode relevante spørsmål og var etter min menig var en god lytter. Kunnskapsrik var også mitt inntrykk.

Værste legen!

Kan se etter en gang at han var veldig arrogant, hensynsløs og kynisk. Jeg er gravid, og trenger informasjon og støtte men der var ikke han... Skriver feil informasjon på sykemel og bare roter. Og hører ikke fra han når han vet han skal kontakte meg.
Kommer man med sin egen mening så får man høre at det er han som skal gi det til deg.. Selve legekontoret han jobber på er like hensynsløse også. Kommer aldri frem på tlf, og de ler og roter når man viser at man er fortvilet. Jeg er rimelig oppgitt over et så dårlig sted!

Dårlig

Hører ikke helt på pasienten,ser ut som at han ikke tror på pasienten og smerter pasienten klager på,stresset og overflatisk!